Niečo o mne

207 13 3
                                    

Volám sa Elizabeth Johnsová. No niektorí ma prezývajú iba Beth. Vyzerám na 15, no v skutočnosti mám 56 rokov. Nemyslite si že som nejaká stará 56 ročná babka, no u upírov to chodí tak. V mojej rodine sú vlastne v šetcia upíri. Žijem len s otcom a mojím bratom. Moja mama zomrela keď som bola ešte malá. Videla som ju iba na fotkách ktoré mám uložené vkrabici. Dala by som všetko za to aby som ju mohla objať, a aby tu bola snami. Ale čas sa vrátiť nedá. O mojej mame neviem vôbec nič. Neviem aká bola a nestihla som ju ani spoznať. Každý deň si prezerám jej fotky a myslím na ňu. No prejdem na inú tému. Tak ako som hovorila žijem len z bratom a otcom. Otec má 150 rokov, a môj brat James bude mať onedlho 70. Z otcom a bratom sme sa pred pár dňami nasťahovali do Londýna. Predtým sme žili v New Yorku, no otec si našiel lepšiu prácu tak sme sa museli presťahovať. Mňa a Jamesa otec zapísal na upírsku školu Vampires school. Dosť som sa tomu tešila, aspoň spoznám nejaké nové tváre.

Ešte stále si vybaľujem veci do mojej novej izby. Ani sa mi nechce, ale je tu taký bordel že som sa už desiaty krát potkla. Otvorila som krabice ktoré boli na mojej posteli. Vybrala som  všetko oblečenie ktoré som musela presunúť do šatníku. Potom som ešte poukladala pár vecí, a upratala izbu. Konečne, aspoň sa tu nebudem potkýňať. Zrazu na mňa otec zakričal: ,,Beth večeraaa".
,,Idem" odpovedala som, a vyšla som z izby. Vošla som do kuchyne, a hneď som zacítila príjemnú vôňu nutelových palaciniek. Sadla som si a nabrala som si dve palacinky. Keď som dojedla, bolo dosť neskoro. Išla som do kúpelne a napustila som si horúcu vodu. Vyzliekla som sa, a vliezla som do vody. Keď som sa okúpala, vyliezla som a navliekla som si na seba moje oblúbené sivé pyžamo. Vyšla som z kúpelne a mierila som rovno do svojej izby. Ach nie, zajtra idem prvý deň do novej školy. Spomenula som si. Vybrala som si školskú tašku, aj keď v nej nič nebolo. Zhasla som a lahla som si do postele. Hneď som aj zaspala.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Život upírkyWhere stories live. Discover now