Martin hátrahajtja a fejét mögötte
Ákos megfogja a nyakát közelebb hajol es megcsókolja Martint. A tanár hirtelen odanéz és Martin visszahajol úgy tesznek mintha nem történt volna semmi, viszont mindketten érezték a szikrát
egymás közt, de tudják hogy nem szabadna ezt tenniük. A tanár odamegy Martinhoz és azt mondja:Martin ébresztő miért alszol minden órán? Óra után Ákos ki megy wcre es Martin utána megy majd lassan elkezdi csókolgatni Ákos nyakát hátulról Ákos azt mondja: Martin te is tudod hogy nem lehet...
Martin sóhajt egyet es visszamegy a terembe.
Becsöngetnek és az óra elkezdődik Martin egyfolytában Ákost nézi. A tanár megkérdezi Martintól: Martin már megint nem figyelsz mi vonja el mindig a figyelmed?
Martin nem válaszol csak elkezdi írni ami a táblán van. Folyamatosan Ákos jár az eszébe.
*Vége az utolsó órának* Martin el kezd készülődni de előtte elmegy wcre. *Ákos a földön sír* Martin:Ákos mi a baj? Valaki bántott?
Ákos nem mond semmit csak Martin mellkasára dől és tovább sír. Martin átöleli és azt mondja: nem lesz semmi baj.
Ákos visszaölel és ránéz Martinra. *Hosszan egymás szemébe néznek* Ákos megcsókolja Martint. *kinyílik a wc ajtó* Bendegúz meglátja őket és azonnal visszafut a termükbe a többiekhez, hogy elmondja mit látott. Martin Bendegúz után fut. Mikor Martin a teremhez ér mindenki őt nézi. Hallja ahogy róla beszélnek. Visszamegy Ákoshoz és azt mondja: Menjünk el innen most!
Ákos feláll és elindulnak hazafelé.
Az úton Ákos végig Martin kezét fogja.
Ákos odafordul Martinhoz és megkérdezi: Martin miért pont engem szeretsz így?
Martin egy ideig nem mondott semmit, aztán megszólalt: mert te vagy hozzám a legközelebb.
Csöndben sétálnak tovább. Martin házához érnek. Martin megöleli Ákost és elköszönnek.
YOU ARE READING
Mindennél jobban szeretlek
RomanceEz a történet két fiúról szól akik egymásba szeretnek de titkolniuk kell sajnos ez a titok hamarosan kiderül. (Ez az első wattpad storym:3)