Martin egész éjjel nem tudott aludni.
Ákosra gondolt ,nem tudta mit kezdjen ezzel a helyzettel.
Éppen rá akart írni Ákosra mikor meglátta hogy pont Ákos írt neki.
Ákos azt írta: szia Martin holnap megyünk együtt suliba?
Martinnak pillangók repkedtek a hasába. Nagyon örült. Visszaírt: De persze, de tuti késni fogok:D
Martin elaludt.
Reggel felkelt és elkezdett készülődni.
Mikor elindult meglátta Ákost a háza előtt és újra pillangók szálltak a hasába. Martin lement Ákoshoz és megölelte. Beértek az iskolába és ismét mindenki nézte őket különösen Kiara aki Martin barátnője volt. Panka próbálta győzködni magát hogy amit hallott nem igaz és Bendegúz csak kitalálta az egészet. Hisz tudta hogy ő Ákos barátnője és kiara is együtt van Martinnal. Kiara elkezdett veszekedni Martinnal és megkérdezte igaz e ami történt. Martin letagadta az egészet. Ránezett Ákosra és látta hogy Ákos nincs jól. Martin leült hátra és Ákost nézte. Bence Ákos mellett ült és fogdosni kezdte Ákost. Először a kezét fogta meg utána pedig a combját akarta, de Martin meglátta és odament Bencéhez és így szólt :Bence te mi a faszt csinálsz hagyd már békén!
Ákos csillogó szemekkel nézett Martinra.
Martin ideges volt visszament a padjához és leült ránézett Kiarára de ő nem nézett vissza. A tanár bejön az órára és elkezd magyarázni.
Martin azon gondolkodott vajon Bence mit akart Ákostól.
Vége az órának Martin odamegy Ákoshoz.
Martin: Minden rendben? Mit képzel magáról?
Ákos: Nem tudom.
*Bence egyfolytában Ákosról beszél a haveroknak*
Szilárd oda megy Martinékhoz: akkor ti most kajak buzik vagytok? haha.
Martin: Szilárd inkább fogd be a pofád és tanulj a föci dogára.
Szilárd elmegy.
Elkezdődik a föci óra.
Martin látja hogy Bence megint elkezdi fogdosni Ákost. Martin odamegy Bencéhez és megrángatja. Martin: Mit képzelsz magadról nem fogod fel hogy nem akarja? Egyáltalán nem vicces amit csinálsz.
Bence elül Ákos mellől.
Martin odaül Ákos mellé.
Martin megfogja a pad alatt Ákos kezét.
Vége a napnak.
Kiara odamegy Martinhoz és megöleli.
Kiara:Martin hazakísérsz?
Martin Ákosra néz aztán vissza Kiarára.
Martin:aha.
Kiara:okes akkor mindjárt mehetünk.
Ákos bemegy a terembe.
Martin utána megy.
Martin:Ákos mit keresel?
Ákos:itt hagytam a padba a telefonom de már megvan.
*Martin közelebb megy Ákoshoz*
Martin:Haza kell kísérnem Kiarát. Nem baj?
*Ákos belül nem akarta hogy Martin Kiarával menjen*
Ákos:dehogy is, menj csak.
Kiara és Martin hazamentek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mindennél jobban szeretlek
RomanceEz a történet két fiúról szól akik egymásba szeretnek de titkolniuk kell sajnos ez a titok hamarosan kiderül. (Ez az első wattpad storym:3)