kémiára kéne tanulnom

17 2 2
                                    

Egy nap morisz és rezsódémon sétáltak a városban,éppen gyrost ettek(a buszmegbe van a legjobb gyros,olcsó,finom,laktató,nagy adag,legkobb kiszolgálás,mwha)
Egyszer csak feltünt kecske a BMWjben. Nem jött oda hozzánk,de elég erősen szugerálta moriszt vagy lehet csak kancsal,olyan feje van. Nekem hugyálnékhatnom volt mint mindig van, ezért hazamentem (csak kettesben akartam hqgyni őket)
Amint elmentem huncut kecske kiszállt az autójából és valaki ramdom pofára esett.
Elindult a putris gyrosozó felé. Morisz ezt dobogó szívvel nézte, pulzusa az IQja felett volt,és a falat is majdnem kiesett q szájából.
Mire benicica odaért a gyrosozóba morisz pont befejezte a kaját.
-Szia cic miért üldögélsz ilyen magányosan?-mondta kecske
-mert boglárka elment hugyozni és van egy olyan érzésem higy nem jön vissza-válaszolta(végre van valami hqszna is gondolta magában)
-hazavigyelek a MBWmel? Vagy akár elmehetünk egy hotelbe is
-menjünk hotelbe,olyan rég voltam már.-mondta olyan szívveréssel amilyen csak a matekdogák alatt van.
-gyere baba-majd beszálltak
Mikőzben mentek a kocsihoz láttak hogy aki pofára esett az fluimucil volt és bőgött mint akit alrconcsaptak egy serpenyővel mert összetörte a rolexét. Na mind1.
Morisz és kecske megérkeztek a hotelbe (mert mint útközben kideülrt morisz azért akart hotelbe menni mert hajléktalan)
Rájöttek hogy csak 1 agy van.
-majd alszom a foldon-mondta kecske.
-nem kell,majd én,hozza vagyok szokva more nincs is hazam.
De vegul addig vitatkoztak amig mindketten a foldon aludtak.
Hogy ott mi tortent azt mindenkire rabizom,s kinga hormonjait tovabb nem buzditom.
Ki ezt elolvasta annak szep estet es delutant,aki nem annak rak egye ki a gyomrat.
Ennyi lenne mesem az estere
Szep almokat es jo ejszakat gyerekek

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

morisz vagy mi a rákxkecskeWhere stories live. Discover now