Needitat.
-Emma!
-Da?!?!?Cine eu?
-Da,tu.Cu ce crezi ca pot sa scriu daca nu scoti creta din dulap?
-Scuze imediat.
Nenorocita!!!Imi sctrica mereu visele.De ce?Tocmai visam ca il am ca profesor de chimie pe Cristi(este o cunostiinta de anul doi la FACULTATEA DE CHIMIE).Visam ca el este noul meu profesor de chimie.Rawww!!!Iti dai seama cata chimie as fi invatat daca mi-ar fi fost profesor.Sunt sigura ca as merge si la olimpiada pentru El.Este perfect.Poate prea perfect.Stiu este un pleonasm dar e ilegal.Tot ce pot sa va spun ca il cheama Cristi ,are 22 sau 23 de ani(nu stiu sigur.Defapt nici nu mai conteaza),este inalt,brunet si are niste ochi ametitori negri precum carbunele.Visezi femei.Trezirea!
Cam asa se intampla uneori pe la ultimele ore.Mereu,dar mereu ma fura peisajul.Vi s-a intamplat vreodata sa priviti pe geam cum o pasare isi hraneste puii si sa vi se para incredibil?Mie da.Mai mereu.Pare mai interesant decat polinoamele sau integralele pe care pana la final de-a 12 a trebuie sa le stiu dumnezeieste pe langa alte capitole care garantez ca nu-mi vor folosi deoarece nu o sa urmez FACULTATEA DE MATEMATICA.Clar NU!
Ziua e destul de calma fara certuri intre barfitoarele noastre dragi Andreea si Roberta.De fel imi place sa ma implic in diverse proiecte sau actiuni in scop comunitar.De aceea prietena mea cea mai buna Alexandra ma insoteste mai mereu.Sa specific cumva ca este sefa clasei noastre.Este una dintre cele mai deosebite persoane pe care le cunosc.Este draguta cu toata lumea, este glumeata, este mai mereu vesela , imi stie mai toate secretele si daca va citi aceasta carte ii spun:Alexandra iti multumesc ca ma suporti asa cum sunt eu , nu ma judeci si-mi esti aproape cand am nevoie.Iti multumesc ca-mi esti prietena :*:*:*
Suna de iesire.Yehhh!
-Copii, aveti tema testul urmator din culegere.
-Buna ziua!
-Buna ziua!
-Hei, ce faci Emma.Auzi ai vrea sa mergi cu mine pana la librarie.Am ramas fara top de hartie si creta.
-Sigur daca ma rogi asa de mult.
Libraria fata de liceu este aproximativ la jumatate de statie .Nu faci mai mult de 15 min daca mergi pe jos.
Am mentionat ca ma fura mai mereu peisajul?Da, am mentionat stiu, stiu ca ma fac repetata.
Mergem printre blocuri pentru a ajunge mai repede.De fel nu ma uit la toate persoane pe care le intalnesc pe strada dar spre surprinderea mea observ pe cineva cunoscut.
-Hei Alexandra.Asta nu-i cumva Pacha Man?
-El e.Uite!Uite!
Acesta ne observa si el si se simte putin incomod.Avea impresia ca sunt una dintre fanele acelea obsedate de oameni pe care ii vede doar la tv.Nu-s asa.Pana sa-l vad ii ziceam Baxter.
-Hey Pacha Man , fratele meu!!!Ce faci man?Ai venit la Baxter?
-Nu.Nu.Nu acum Alexandra.Promit sa ma revansez fata de tine alta data/
-Nu creeeed.Deci ti-ai zis pe nume.Cine esti tu si ce ai facut cu prietena mea cea mai buna?
-Calm child.Calm.Hai doar nu ramai in mijlocul strazii?
-Bine fie.Totusi nu mi-ai raspuns la intrebare.
Nu ma baga in seama.A fost ceva ciudat.Mai ciudat decat atunci cand l-am intalnit pe Bubu la Arenele Romane de ziua indragostitilor cand eu jucam cu un coleg pe care nu-l suport deloc.
Ma trezesc brusc cand aud ca suna ceasul.Anunta o noua zi de scoala.Ce vis ciudat.Pana si-n visul meu ma terorizezi
CITEȘTI
Doar eu
AcakViata mea este precum orice adolescenta banala de liceu.Nu sunt genul acela de fata cu are de diva sau nu ma consider cea mai inteligenta persoana de pe pamant.Pur si simplu sunt eu asa cu bune si cu rele.In aceasta carte voi scrie cateva din intamp...