1. bolum 25 yil once

34 6 1
                                    

25 yil once bir kiz cocugu dunyaya gelir hastahanede olarken bir ailenin de kizi dunyaya gelir amma bu kiz hasta oldugundan kiz olur .
diger kizimiz ise yani Masal cok guzel idi doktorlardan biri masalin babasinin en iyi arkadawi imiw amma cocuklari deyistirir. (nedenini irelileyen bolumlerde bileceksiniz) olen kizin ailesine kizlarinin iyi oldugunu der.amma osman beye kizlarinin olduyunu der. Ozlem hanim az kalir deli ola.amma bi muddet sora kendini toparlar. amma kizinin acisi gecmez( hangi anne unuturki?)
Masal okula bawlar cok bawarili ogrenci olur(bizim okullar11 seneli oldugu icin turklerde nasil oluyor bilmiyorum)
son sinifta okuyarken ozel derslerin birine giderken bir oglanla taniw olur arkadaw olurlar.
Emir aslinda Masaldan 6 yaw buyuk olur amma hic de oyle gorunmez zamanla bu arkadawlik sevgiye donuwur. her ikisinin de ailesi bilir. amma Emirin annesi oglunu kendi kiz kardewinin kizi ile evlendirmek isdediyinnen buna izn vermez. Masal ve Emir cok zor donem gecirirler. amma Masal dersini hic atlatmaz.ve artik buyuk gun gelir.masalin 11 senedir caliwmasinin behresini(turkcesini bilmiyorum) alir.
cok yuksek puanla universiteye girer
Asil hikaye bunnan sora bawlar
ilk bolum uzun oldu inwallah beyenirsiniz bir de lutfen yanliw yazdiklarim yerlerde bana yardimci olun
sizi cok seviyorum
(multimediyada Masal ve cocuklugu)

MASAL DIYARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin