.

83 2 0
                                    

Dayana , vreau ca mintea ta să fie limpede ,când citeşti asta .

Draga mea ,Dayana ,în timp  ce zăpada îmi scârţia sub picioare ,copacii goi şi ceaţa deasă mă înspăimântau ,mă gândeam sa-ţi scriu  ,înainte să intru sub pământ .Nu ai apucat să mă cunoşti îndeajuns .Oare ,măcar acum  o să fii copleşită ?Oare , o să simţi ceva când citeşti asta ? Oare, o să crezi ceea ce vreau sa-ti scriu ? 

Totul a inceput când .................................................................

Era duminică - Duminică ,ziua în care i-am spus mamei că plec , ziua în care mi-am lăsat o ultimă lacrimă ,pe al ei umăr sfânt ,ziua în care durerea şi suferinţa se vedea până şi pe cerul purpuriu.Mi-am ridicat  uşor capul , privirea mea s-a îndreptat înainte ,mi-am jurat că nu mă mai uit înapoi şi am început să-mi las ultimii paşi pe acel pământ .

În timp ce gându-mi zbura la nelămurirea sufletului ,şi mă întrebam unde o să dau cu ochii ,ce o să fie cu mine ,aud un glas calm .......ce-mi spune  'O să avem o viaţă interesantă ' . Atunci mi-am scos ochelarii ,i-am şters de mâneca paltonului ,îi pun la ochi şi începând să mă bâlbâi , îl intreb printre şoapte cine este.Se îndreaptă spre mine ,se uită-n ai mei ochi  , şi dispare în ceată .

Am început să strig ,degeaba .Simţeam că în conştiinta mea este război .

Omeni ?Nu ! Filozofi ? Dupa moarte !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum