..

48 0 0
                                    

Trecuse o noapte ,trecuse doua ,trei  , iar eu mă aflam tot pe acel câmp ,unde îl văzusem pe acel om ciudat ,care a dispărut în ceaţă.Îmi îndrept ochii spre cer , apoi în pădurea alăturată , nimic !Mă ridic , îmi iau şi valiza de mânerul ruginit ,apoi merg unde dau cu ochii . Fară sa-mi dau seama ,ajung într-un oraş micuţ  ,nu cu mulţi oameni ce trec pe aici . Paşi după paşi , şi doar ce ajung în faţa unui bloc , parcă ce mă chema . Am zis ,că nu am nimic de pierdut şi am intrat . Mă uit în gol , urc un etaj , şi habar nu am ,de ce am bătut la prima uşă  . 'Ce vrei ?Pleacă pleacă ,nu ,nu ! ' ,deschise uşa o bătrânică slabă ,îmbracată cu un pulover verde ce îi era rupt la o margine şi cu nişte pantaloni putreziţi .Privirea ei mă speriase ,dar cineva din spate mă strigă şi îmi spune ,că ea nu este foarte sănătoasă ,nu suportă nici un tânăr de când i-a murit fiul .  'Haide ,am ceva nou şi nu am cu cine să ciocnesc un pahar ' a spus acel bătrân ,care a şi povestit despre vecina lui .Băiatul se uită la om , vede că nu este o glumă şi îl urmă .Omul îl invită pe băiat înauntru. Calcă pragul prăfuit , cum intră în acel apartament obervă multe postere cu femei .Apoi ,intraseră după bătrân într-o cameră imaculată , unde băutura nici nu mai avea loc .

-Oh ,tinere ,ai rămas surprins ?Este o mare diferentă ,de ce-i la intrare ,si ce e aici , nu ?

-Daaaa.....am spus eu încet .

-Pai da ,aici este micul meu rai . Nu prea am dat peste tineri pe aici ,în acest cartier pustiu ,sunt doar oameni învârstă .

Întrebându-mă ce mă aduce pe aici , şi povestindu-mi viaţa ,aşa aflu  de bătrânul Alvin că a iesit acum 5 luni din închisoare ,căci si-a omorât soţia ,iar Alvin a descoperit ce mă aduce pe aceste drumuri .

-Bine ,bătrâne Alvin ,eu o sa plec !Mi-a părut bine !

-Sa pleci ? Din câte am înţeles ,rămâi unde dai cu ochii . Faci la stânga şi iţi despachetezi ,apoi să vii ,să mai cinstim .

Ştiam bine ,că încrederea  se prinde greu . Dar ceva ,nu stiu ce ,mă atragea aici !

Omeni ?Nu ! Filozofi ? Dupa moarte !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum