DUA GELAS wain di bawa bersama dengannya. Seorang lelaki yang duduk bersendirian di meja, Khir menyertainya.
"Hi, can I join you? Atau awak menunggu seseorang?" Tegur Khir pada lelaki itu.
"It's none of your business." Balas lelaki itu. Khir terdiam lalu tersenyum sendiri.
"Not too hard, sire. Saya cuba untuk jadi peneman awak, since you are alone here." Khir berkata sambil memberikan lelaki itu segelas wain. Lelaki itu tidak langsung memandangnya mahupun mengambil gelas di tangan Khir.
"Oh my.. how rude am I." Kata Khir. Lelaki itu memandangnya mungkin tertanya mengapa Khir berkata begitu.
"Khir Haise, my name. Just call me Khir, sire. I didn't state my name before bothering you. How can I pay for my rudeness, sire. Anything.. just name it." Kata Khir. Dia menyentuh tangan lelaki itu sambil tersenyum.
Lelaki itu mula tersenyum kecil pada Khir. Dia kemudian tertawa sendiri. Khir tertanya.
Swoosh! Secara tiba-tiba tubuh Khir di tarik dan dia terduduk di atas riba lelaki itu.
"Wh-wh-what are you-" Khir mengetap bibir bawahnya. Dia hampir terlepas untuk memarahi lelaki itu seakan dia terlupa apa sepatutnya yang dia mahu lakukan.
"S-sire.. you're too suddenly." Khir mula menggoda lelaki itu dengan merangkul lehernya.
'Dear God, please save me, I'm not into guys.'
"Ray Gardener, my name. You caught my attention, what will you do right now?" Ray berkata sambil mengulus bibir Khir. Pinggangnya di rangkul erat sehinggakan Khir tidak mampu untuk bergerak dengan sendiri. Khir cuba untuk tersenyum pada Ray.
Walaupun Ray mempunyai rupa paras yang sangat tampan, gay tetap gay! Khir tidak boleh menerima ini, namun dia hanya menjalankan tugasnya sahaja.
Ray mula tertindak untuk mencium Khir lalu dengan segera Khir menghalang bibir Ray yang hampir sahaja mendarat di bibirnya.
"Not too fast, sire. I brought you a wine. Mind to drink with me?" Khir menayangkan segelas wain di tangannya. Ray meneguk sekali lalu dengan pantas dia mengucup bibir Khir.
Kiss! Gulp! Mata Khir membulat.
"Hmp..! S-sire.."
Suck! Mereka mula bermain lidah sehinggalah Khir menolak sedikit tubuh Ray. Mata Ray tidak lepas memandang Khir yang cuba mengawal pernafasannya. Dia tersenyum sendiri.
"A-anyone could be j-jealous if they saw us." Kata Khir sedikit bergetar sambil mengelap bibirnya. Entah mengapa dia merasakan mudah benar tubuhnya lemah kerana sentuhan seperti ini.
"They should cause you're too pretty and handsome. Even I couldn't handle it by myself. I wanna devour you right here.. right now." Kata Ray selamba. Tangannya mula masuk ke dalam baju Khir. Khir menahan tangannya dari pergi lebih jauh.
"Sire, mind to show me this whole mansion? I thought we can find some private place for us. Can you spear your time for a while, sire?" Ayat terakhir Khir berbisik pada Ray.
"For us?" Tanya Ray semula ingin kepastian. Dia mula rasa teruja dengan tawaran Khir.
'What the.. he's a pawn? I shouldn't seduce him at the moment.' Khir berkata sendiri di dalam hatinya.
"Yes, only the two of us, my master Ray. Like a date." Khir cuba untuk menawannya lagi walaupun dia tahu Ray akan mengikut katanya, dia tidak boleh jatuhkan tindakannya.
"A date?" Ray mula rasa teruja. Gembiranya tidak dapat diungkap dengan kata-kata.
"I shall give you my whole body too."
YOU ARE READING
Leader of the King
ActionCheckmate. "Destiny ; that makes me the Leader of the Kings."