Ahhhhh tanrım bu benimle alaymı ediyor. Aptal kız yetmedi galiba daha istiyor. "Seni salak kız yetmedi galiba daha dayak yemek istiyorsun" dedim. O da bana şaşkın bir ifadeyle baktı ve "anlamadım" dedi. Ahh cidden bu benimle alay ediyor. Tam kıza bagiracakken içeri 4 kişi girdi bi anda onlara baktım ve ağzım yarım metre açıldı çünkü karşımda 2 tane yağmur denen kızdan vardı.
Ben onlara bakmakla oyalanirken sempatik ve iyi olan yağmur bana tekrar baktı ve "ahhhh tabi sen beni ikizim yağmurla karıştırdın"dedi ve devam ederek "ben büşra bu da benim ikizim yağmur " dedi ve kulağım egilerek "biraz gıcıktir" dedi ah bu kızı sevdim ve devam ederek "siz tanıştınız galiba"dedi. Bende şaşkın bir şekilde "evet tanıştık "dedim.
Yağmur da bana bakıp gür bir kahkaha attı ve bana dönerek "ne oldu cicim çok mu değişik geldi" dedi tanrım bu kızdan nefret ediyorum. Şu anda çok utandım çünkü bütün çocuklar bana bakıp gülüyorlardı. Tanrım çok utanıyorum. Şu anda kesin yanaklarım kıpkırmızı olmuştur.
Gözlerim hafif yağmur un sağına kaydı ve yine o çocuğu gördüm bana bakmıyorum telefonuyla ugrasiyordu. Kiii o anda yandaki çocuk (yeşil gözlü sarışın ve baya yakışıklı) "kaan hadi kızlar beklio gidelim" dedi. Ve o anda cocugun baktığı yone baktığımda o çocuktu hani şu metor olan. Kaan galiba adı bayada yakışmış. Kaan kafasını çevirdi ve çocuğa bakarak "tamam mete geliyorum" dedi.