1-B Hayatlar

123 3 1
                                    


KURŞUN'DAN

Hayatımda hep bir sorunun cevabını merak ettim

Siyahın koyu rengi varmı ?
Bunu babama sordugumda bana hayatindaki en sevdigin ama en çok canını acıtan adama  sor bu soruyu dedi.
Ve sonra herkez gibi beni bırakıp gitti yanımda sadece beni mutlu etmek icin hayatını birbirine katmış annem ve umursamaz bir kardeşim var   

Adım KURŞUN adımın konulma sebebi babamla annem yeni evlendiği zamanlardan  sonra  anneme aşık olan bir adam annemle babamın evlenmesini kendine yediremiyor  ve  babamı vurmaya kalkıyor annemde babam tam vurulucakken önüne atlayıp kurşundan babamı kurtarıyor tabi kendisi'de vuruluyor  babam panikliyo sonra annemi hastaneye götürüyo annem ameliyata giriyo ve yaşamamın en büyük sebebi anneme denk gelen kurşun olduğunu söylüyolar annemin karnının iç hacminin küçük olduğunu ve  eğer o kurşun annemin karnina gelip benim yaşamam için oluşan hacimi büyütmese şuanda hayatta olmuycaktım babamda adımı bu yüzden kurşun koyuyo işte..                           Başkalarının hayatını alan ama beni hayata döndüren KURŞUN..

Dediğim gibi hayatımın hikayeside değişik mesela bir burcum yok ,doğum saatim 00.00 .kendime göre düzenli bir yaşamım yok .hayatımdaki gariplikleri  size anlatmaya şurdan anlatmaya başlıyabilirim .

Babam kalp krizinde öldüğünde  5 yaşlarında küçük bir kız çocuğuydum küçükken uslu durduğum pek söylenemezdi hatta bir zamanlar babamın benim yaramazlıklarım yüzünden öldüğünü düşünürdüm ama bu beni uslandırcağına daha hırçın bir çocuk olmaya itmişti yani babam öldükten 2 sene sonra  okulun ve etütün yani galiba denizlinin  en yaramaz çocuğu olduğumda söylenebilir kısacası 16 yaşındayım ve galiba yeni bir hayata başlıyorum uslu bir hayata başlıyorum...



ATEŞ'TEN

ben ateş şuanda yaşamamın tek sebebi galiba ananemim arattığı kız  ve çeteye verdiğim söz.

EĞER BİRGÜN ÖLÜCEKSEK BİRLİKTE ÖLÜCEZZ..

mutlumusunuz derseniz hayır değilim annem yok ben doğarken ölmuş babam annemi benim öldürdüğümü düşündüğü için annemin en korktuğu can alıcı adı koymuş ATEŞ.

Babamı 8 yaşıma kadar bir yada iki kez gördüm sürekli iş peşinde hayatını unutmuş bir  iş adamıydı. benide babamın o çok paralı bakıcıları ve babannem büyüttü babannem öldüğünde 13 yaşındaydım o zaman babam ilk defa bana sarılıp oğlum demişti 

sonra babannemin evini toplarken bir mektup çıkmıştı babam adına 


OĞLUM MERTE(ateşin babası )

mert elifin ölmesinin sebebi ateş değil senden bunca sene sakladım ama elif zaten ölücekti.

Biz sen işteyken bir doğum kontrolüne gitmiştik hani hatırlıyomusun denizlide işte o zaman elifin kanser olduğunu öğrendik ya ateşi doğururken gözünü hayata yumucaktı yada 2 ay sonra ne farkeder oğlum sadece 2 ay için elifin can verdiği hayatı ateşimin hayatını mahvetme bu arada kurşun ona iyi bakın kim olduğunu öğreniceksin ama kurşuna sen değil ateş bakmaya gidicek onlarınki kader ama bu olmaz..

Babam bana devamını okutmamıştı bu hikayenin sonra  babamla olmayan ilişkimizi dahada çıkmaza sürüklemiştim tam tamına 3 sene sadece kurşunun o bilinmez kızın kim olduğunu merak etttiğim için yaşamıştım şimdi 3 sene boyunca denizlinin altında girip üstünden çıkmış ama kurşun çeliği bulamamaştım şimdide havalimanından hayal kırıklıklarıyla 18 yaşında GALATASRAY lisesini açıktan okumuş ama bu sene son senesi olduğu için içerden okumak zorunda olan çetesine babasının bütün pisliklerine geri dönen ateşle istanbula geri dönüyorum...






Siyahın Koyu Rengi (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin