Hoofdstuk 1: Villa Malfidus

349 0 1
                                    

Het is donker buiten. In villa Malfidus zijn de dooddoeners een vergadering aan het houden. Bij die vergadering zitten jij en Tom( voor nu is hij even Voldemorts zoon). 'Ik wil de aandacht' zegt Voldemort 'vanaf de volgende vergadering zullen Matheo en Draco ook bij onze vergaderingen zijn.' Je zegt niks, maar bent vanbinnen heel erg blij. Draco is namelijk je vriendje. 'Nu even belangrijke zaken, J/n jij gaat vanaf morgen naar Zweinstein. Zo kun je Potter en zijn vrienden in de gaten houden en als je close bent hem aan mij afleveren. Begrepen?' Je knikt, maar zegt niks. 'Oké, de vergadering is afgelopen.' Iedereen staat op en jij zegt je vader gedag en gaat naar Draco (je woont bij Draco want je vader woont op Zweinstein). 'Hé darling', zegt Draco. Je loopt naar hem toe en gaat op zijn schoot zitten en je geeft hem een kusje en een knuffel. 'Vindt je het spannend dat je vanaf volgende week bij de dooddoeners hoort?' Vraag je. 'Eigenlijk wel...' zegt hij. 'Ach komt wel goed lieffie' je zoent hem en hij zoent terug. Hij zoent je nek en dan weer je mond. 'Pas wel op dat je geen zuigzoen achterlaat, dat komt niet goed over morgen.' Jullie trekken elkaars kleren uit en ...

🎉 Je bent klaar met het lezen van Wat begint met haat eindigt met liefde<3 (Matheo Riddle) 🎉
Wat begint met haat eindigt met liefde&lt;3 (Matheo Riddle)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu