SELAAAMM
😮💨
Yatın uyuyun arkadaşlar ne yapıyorsunuz burada
*"Sadece Adrien-"
Jungkook, gözlerini Taehyung'a dikmiş, Taehyung replikleri için Jungkook'un sözlerini söylemesini beklerken Jungkook bakışlarını ondan çekemeyip öylece Taehyung'a bakakalmıştı.
'O benden hoşlanıyor. O yüzden yanımdayken böyle. Ne zamandır benden hoşlanıyor acaba? Sana meselesi yüzünden çok üzüldü mü? O zamanda benden hoşlanıyor muydu? Bu yüzden mi aynı dizideyiz? Bana açılacak mı?' Bakıştığı kahverengiliklerden ve beynindeki bir plak misali dönen sorulardan yönetmenin sesi ile kopmuştu.
"Kestik! Jungkook bir sorun mu var?"
"Hayır yönetmenim sadece repliklerimi unuttum"
"Bu beşinci tekrarımız Jungkook, bir daha olmasın lütfen. Biraz mola verin ve Jungkook lütfen bir dahaki tekrarda repliklerini hatırla"
"Söz veriyorum yönetmenim"
Jungkook, hızlıca sahnenin olduğu yerden inmiş, tuvaletlere doğru ilerleyip girdiği anda nefesini düzeltmek adına derin nefesler almaya başlamıştı.
Kendindeki bu garipliği çözemiyordu. Neden Taehyung'a eskisi gibi bakamıyordu? Neden her birlikte geçirdikleri anıları düşündüğünde daha önce önemsemediği anılara takılıyordu?
İşine odaklanması gerektiğini bildiği için derin nefes aldı. Yüzünü soğuk su ile yıkayıp kafasındaki düşünceleri atması gerektiğini kendine hatırlatırken açılan kapı ile bakışları belkide günlerdir kaçtığı bedeni bulmuştu.
"Jungkook? İyi misin?"
Taehyung'un sesi endişeli ve heyecanlı çıkıyordu. Şu birkaç gündür Jungkook'u düşünmediği bir saniye olmamıştı. Jungkook'un garipliği onu üzüyordu aynı zamanda endişelendiriyordu ve her sorusunu geçiştiren Jungkook ise ona yardımcı olmuyordu.
"İyiyim hyung"
"Jungkook sana dürüst olacağım. Nedense birkaç gündür benden kaçtığını düşünüyorum ve nedenini bilmiyorum. Eğer bir şey olduysa ve benim hakkımdaysa lütfen bana söyle. Değilse bile söyle. Senin için çok endişeleniyorum iyiyim diyorsun ama iyi olmadığın ortada. Ne olduğunu söyler misin lütfen?"
"Jungkook ve Taehyung, yönetmen sizi çağırıyor"
Kapıdan gelen ses ile Jungkook konuşmak zorunda olmadığına sevinirken Taehyung bu anın bozulmasına sinirlenmişti. Jungkook'ta ne olduğunu öğrenmeliydi.
"Çekimlerden sonra bir yere gidelim mi? İster misin?"
"Olur hyung"
Konuşmak gibi bir amacı yoktu Jungkook'un sadece çekimler bitene kadar bir bahane bulacaktı ya da gerçeği göğüsleyip her şeyi söyleyecekti. İkinci şık b planı bile değildi.
Taehyung ise çekimlerin bitmesini nasıl bekleyeceğini bilmiyordu. Kendi hakkında olmasa bile Jungkook'un neden böyle olduğunu merak ediyordu ve sonunda öğreneceği an gelmişken dahada beklemek ızdırap gibi geliyordu.
*
-jungkook&yoongi-jungkook
hyung
ben söyleyeceğim sanırımyoongi
hayır jeon
onun duygularını önemsiyorsan bunu yapmamalısınjungkook
bundan sıkıldım artık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐦𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐥𝐚𝐝𝐲𝐛𝐮𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐭 𝐧𝐨𝐢𝐫 ↬ 𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤 ✓
FanfictionMucize: Uğurböceği ile Kara Kedi'nin live action başrol oyuncularından biri olan Kim Taehyung'un kendisi gibi başrol oyuncusu olan Jeon Jungkook'un dikkatini çekmek için yapmayacağı şey yoktu. 𝟏𝟐𝟎𝟒𝟐𝟐-𝟎𝟐𝟎𝟕𝟐𝟐 /texting + düz yazı /yan ship;...