Ξημερώματα μάλλον φτάσαμε..είχαμε δρόμο μπορώ να πω την αλήθεια..Εμενα σε κάποια φάση με έπιασε ο ύπνος..οπότε εγώ δεν είδα καθόλου τον δρόμο προς την επιστροφή αν έχει αλλάξει κάτι..
Νίκος:
" Χοντρή; Ξύπνα.."Γιώτα:
" Ξανά πες με χοντρή και την γάμησες."Νίκος:
" Μμ.. χοντρή!"Βγαίνω από το αμάξι..και αρχίζω να τον κυνηγαωω..έφυγε από την αυλή του σπιτιού που είχαμε παρκάρι..
Βγαίνω στον δρόμο..τρέχει προς μια γωνιά σε δύο σπίτια ποιο κάτω. Τρέχω προς τα εκεί και πέφτω κάνω σε κάτι σκληρό αλλά όχι τόσο ώστε να χτυπήσω..αλλά μετά πέφτω προς τα πίσω.
Άρης:
" Τι έχετε πάθει όλοι σήμερα..έλεος με όλους τους ηλίθιους."Λέει..ήταν ένα αγοράκι..στην ηλικία έπρεπε να ήταν..ψηλός πολύ..αλλά δεν τον πρόσεξα καλά..αφού σηκώθηκα..πήγα πίσω στο σπίτι..εκεί με περίμενε και ο Νίκος.
Αυτός ο αγενής βλάκας..μου την έδωσε στα νεύρα μόνο μην τον ξαναδώ μπροστά μου..θα σου πω εγώ..
Μητέρα :
" Καλως ήρθατε στο καινούργιο μας σπιτιι"Νίκος:
" Καλό είναι.. περισσότερο η πισίνα.."Γιώτα:
" Όντως; Έχει πισίνα!!!"Τρέχω αμέσως στο πίσω μέρος του σπιτιού και όντως είχε μια άδεια πισίνα..
Που από αύριο δεν θα είναι τόσο άδεια
Χεχεδεεχεχεχ😈Ποιος θα κάνει μπάνιο κάθε μέρα;;;;
ΕΓΩ.
το βλέμμα μου πέφτει στο διπλανό σπίτι..και αντικρίζω έναν άντρα στο μπαλκόνι..ήταν αυτός..ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΕΝΗΣ.
Με κοιτούσε και γελούσε ο βλάκας..
Μάλλον επειδή έκανα σαν χαζή μόλις είδα την πισίνα..
Το σπίτι του είναι διώροφο και είναι πολύ ωραίο..το έχουν συντηρηθεί και το έχουν φτιάξει πάρα πολύ ωραία. Έχει ωραία χρώματα..κρίμα που είναι δικό του..
Δεν ταιριάζουν καν..
Τι λέω;;;
Γιατί αναρωτιεστε..αφού δεν ταιριαζει ένας άνθρωπος με το σπίτι;;
Πρέπει να ταιριάζουν..
Είχα αφαιρεθεί..και είχε φύγει οπότε και εγώ πήγα στο σπίτι..μου έδωσαν το δωμάτιο μου.. μου έδωσαν και το κλειδί γιατί κάθε δωμάτιο έχει και το δικό του κλειδί..
YOU ARE READING
i need you💗(σε χρειάζομαι)
Teen FictionΓιώτα: μια κοπέλα που όταν μικρή είχε λίγο παραπάνω κιλά..και ήταν μια μικροκαμωμένη κοπέλα με γυαλιά.. που όλοι την κοροϊδεύαν.. μεταμορφώνεται ενώ μετακομίζει σε άλλη περιοχή.. κάποια στιγμή γυρνάει πίσω στην πόλη που μεγάλωσε , και γυρνάει πίσω σ...