Stropii mici si reci de vara imi gadila fata.Imi indepartez de pe fata parul roscat natural ,pe care mi-l sufla vantul.Statateam intinsa pe iarba impreuna cu prietenii mei,uitandu-ne la stele.Muzica stridenta din casa nu se mai aude,semn ca s-a terminat petrecerea. Linistea este tulburata de catre niste sirene de politie. Ne ridicam cu totii de pe iarba ,uitandu-ne la masina de politie care se indrepta spre noi.
Alex a inceput sa fuga in casa, anuntandu-i pe ceilalti sa stranga drogurile. Niciodata nu i-am inteles pe prietenii mei care se drogheaza si fumeaza pana nu mai stiu de ei . Isi distrug viata cu mainile lor. Toti inafara de mine si de Anne , prietena mea cea mai buna inca din copilarie.Aparent numai noi suntem 'normale' in gasca noastra. Masina de politie opreste si un politist se indreapta spre mine.
''Buna seara! Tu trebuie sa fi domnisoara Emma Carter?''
''Da eu sunt, este vreo problema?''
''Domnisoara,imi pare rau sa va anunt dar parintii tai au fost...ucisi.Trebuie sa va prezentati la morga pentru a-i putea recunoaste.''
Un junghi puternic imi apasa inima in momentul ala, lasandu-ma fara oxigen.Simt cum pamantul imi fuge de sub picioare , auzand pe fundal numai tipate, apoi...negru.
Ma trezesc din cauza unei lumini puternice.Ma uit confuza in jur si observ ca sunt intr-o camera alba.In spital. Se pare ca nu a fost un vis,totul e real.
Pe usa intra o femeie care se apropie de mine si ma pune pe pat.
''Ce s-a intamplat?''
''Ai lesinat.Nu este nimic grav dar probabil din cauza socului.''
''S-soc?Va rog spuneti-mi ca nu e adevarat! Va rog spuneti
In clipa aia un politist intra pe usa.
''Vad ca ti-ai revenit.Acum, daca esti pregatita ,te rog sa ne insotesti la morga.''ma ia incet de brat si ne in dreptam spre iesirea din spital
Ma urc in masina si incep sa tremur.
''N-nu inteleg, cred ca este o greseala.M-ati confundat.Parintii mei erau acasa cand eu am plecat.Cum se poate?Mintiti!''lacrimile incep sa-mi umezeasca ochii , scurgandu-se incet pe obrazii palizi
''Va rog linistita-va,domnisoara. Va v-om explica totul la momentul potrivit.''
''Sa ma linistesc?! Tocmai ce am aflat ca parintii meu sunt morti! SPUNETI-Mi TOT ,AM DREPTUL SA AFLU!''tip printre lacrimi
''Parintii tai au fost gasiti morti in casa de catre o vecina care a vazut usa de la intare deschisa si a intrat. Tatal tau a fost mutilat pe tot corpul iar mama ta...''tace
''SPUNE-TI!''tip
''A fost violata iar apoi omorata.''
Incep sa tremur din cauza socului , iar lacrimile nu se opresc, din contra, se intensifica.Politistul imi pune mana pe spate si ma imbratiseaza de incurajare spunandu-mi ca totul va fi bine.
Intre timp , in masina, in statia politistunui se aude vocea unui alt politist.
''Domnule , vreau sa anunt un alt caz de crima.''spune vocea din statie
''Ce este?''
''Erica Michel , o adolescenta de 16 ani , a fost violata si asasinata acum o ora.Se pare ca este o noua victima a lui Harry Styles.''
Harry Styles?
Politistul se incordeaza.
''Orice ar fi , gasiti criminalul ala.La naiba, nici macar nu stim cum arata.O data ce o sa-l gasesc,il omor cu mama mea pentru crimele ce le-a facut!''tipa furios politistul de langa mine si opreste statia
YOU ARE READING
Dangerous Love(Harry Styles.F.F.)
Fanfiction'Dragostea este un drog de care macar o data in viata devii dependent.' Nu si pentru Emma.Pentru ea ,dragostea ,cat si viata e o mare curva. Frica,ura,tradarea,neincredere si pana la urma DRAGOSTE.Toate aceste sentimente ii poseda pe Emma si Ha...