Capitolul 20? Omfg lol

103 16 0
                                    

Mulțam bă pentru vizualizări!!! Sunteți super ( cu toate ca sunt puține și eu am niște glume zici că-s scoase din borcan ).Mă așteptam la mai multe vizualizări si voturi dar nu-i bai ...Bine deci ăsta fiind un capitol mai special
O sa pun ...*Tobeleeeeee*...5 tipuri de frati!Mda vă așteptați la ceva mai interesant? Atunci nu mă cunoașteți...
~5 tipuri de frați~
1.Fratele tocilar
Ăsta e fratele ăla (de obicei mai mare) care ia toata ziua note bune si care stă toată ziua cu nasu' în cartea lui .Genul de frate cu care te compară toată lumea ...
2.Fratele protector
Ăsta este fratele care când se ia cineva de tine , vine cu viteza luminii și îi dă ăluia un pumn ,,perluțe" (if you know what i mean *pedo face*) de nu se mai ridică 15 minute de pe jos.Sau când te ceartă părinții că ai luat notă mică, vine și le spune că toată clasa a luat sau că nu stiai că aveți test și chestii de genul.Am noroc, așa e fratemiu *lacrimă de bucurie*.
3.Fratele tare
De obicei acest frate este cel mai cool, dacă ai de gând să faci o prostie, nu o să îți zică , că te pârăște sau că e o porcărie, o să vrea și el să se alăture!
4.Fratele pârâcios
Ăsta e fratele care atunci când iei o notă mică , spargi o vază etc. o să meargă la mă-ta exact după ce află, să-i spună ce grozăvie ai făcut...E un fel de ajutor al părintelui , sau un mini spion.
5.Fratele mediocru
Ăsta este fratele care are note mici, care se comportă ca un babuin , care nu vrea nici măcar să încerce să învețe .Mereu este comparat cu tine ( dacă ai note mai mari sau dacă ești mai ,,educată" decât el.

Chestii din familieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum