Uplynuli dva dny, zítra jedem domů, mám už skoro všechno zabalený. Dneska má Aidan osmnáctý narozeniny, moje pocity jsou smíšené a noha je už v pohodě. Vzbudila jsem se dřív abych mu něco koupila a holky mi daly za úkol koupit věci na ovocný dort. Dostala jsem seznam a šla do supermarketu.
,,Takže kde najdu ovoce." Řekla jsem si, když jsem vešla do supermarketu.
Vzala jsem si vozík a šla hledat ingredience.,,Takže kiwi, jahody, hroznové víno, borůvky" Říkala jsem si.
*****
Našla jsem všechno ale zbývalo koupit něco pro Aindyho. Takže čokoláda ta je divná kupovat na osmnáctiny, hlavně pro kluka. Nakonec jsem mu koupila novou kytaru na motivy Coco prostě toho týpečka který hrál na tu kytaru teda doufám, že to byla kytara! Pak nějaké sluchátka, oblečení, prostě to znáte, třeba já dostávám ponožky.
Už jsem tu řekla jsem a šla jsem k Emmy.
,,No konečně." Řekla.
,,Všechno si sehnala?" Zeptala se.
,,Jo." Řekla jsem nadšeně.
,,Copak nějaká nadšená?" Zeptala se Emmy a pomalu začala čistit ovoce.
,,Těším se domů a na tu párty, ale samozřejmě že mi budete chybět vždyť jsem s Vámi strávila půl roku." Řekla jsem a Emmy se usmála.
,,A co ty a Aidan?" Zeptala se.
,,No víš já nechci aby to nebyl vztah na pár týdnů po natáčení podle mě si najde někoho jiného, který je stejně starý jako on, takže nevím, já ho mám ráda, ale fakt teď nevím, co mám dělat" Řekla jsem smutně.
,,Aha, vím jak ti je, nechceš mi pomoct?" Řekla.
,,Samozřejmě, co mám dělat?" Řekla jsem a začala jsem jí pomáhat a pár hodin a více jsme měli hotovo, jsem strašně ráda, že jsme to dali docela v poho. Dort je výborný, výborně ochucený Atd.. prostě jak od Master Šéfa, prostě lahůdka.
Bylo 12:00 a já jsem se vrátila zpátky do pokoje.
,,Můžeš mi říct, kde si kurwa byla?" Lekla jsem se Aindyho
,,Kde jsi byla?.... Víš že já jsem se o tebe bál, jen tak si zmizíš, ani neodepisuješ, ani papír nenapíšeš, můžeš mu to vysvětlit?" Začal na mě řvát.
,,Hledal jsem tě všude...." Mluvil a já ,,Tak už drž hubu, ještě jednou na mě takto vyjedeš tak to přísahám, že ti příště neřeknu nic, Byla jsem si nakoupit stačí!" Už jsem se vytočila, ani si nepamatuji, co jsem pomalu řekla prostě příšerný.
,,Tak teda promiň" Řekl ,,Jen jsem se o tebe bál." Dořekl.
,,Už si obědval?" Zeptala jsem se.
,,Jo, předchvíli jsem přišel a ty?" Řekl.
,,Jo." Řekla jsem.
*******
Takže nenápadně jsem vyklouzla a šla do společenské místnosti pomáhat s výzdobou, strašně se těším.*******
Využili jsme taktiku, že Aindymu sebere mobil a doběhnu jsem, ale nesmí mě chytit!
Aidan zrovna někomu psal a já mu sebrala mobil
,,Lizzie?!" Řekl.
,,Chyť si mě!" Vykřikla jsem a vyběhla jsem z pokoje.
Běžela jsem snad nejrychleji, co jsem kdy běžela, teda po schodech to bylo jen tak tak a málem jsem byla na zemi. Doběhla jsem tam a chvíli za mnou Aidan.
,,Všechno nejlepší!!" Vykřikli jsme.
Dál jsme jen oslavovali a tancovali samozřejmě, že Aidan tancovali celej večer jen se mnou, což se divím.
,,Já myslel, že jste na mě zapomněli." Řekl.
,,Jak vidíš tak ne." Řekla jsem s úsměvem.
Aidanovi se dárky líbily. Po oslavě jsme šli spát, ještě mě Aidan políbil a poděkoval za všechno, měla jsem chuť brečet, ale radši jsem ho políbila na zpět.