Merhaba ben Ece şimdi diyeceksiniz ki "Ulan sende kimsin?" Ben hem Amerikalı hemde Türküm "O nasıl oluyo lan?" derseniz ki eminim diyorsunuzdur o çoook uzun bir hikaye ama merak etmeyin ben anlatıcam.Ben Ece Göksu 18 yaşındayım aslında ben Türküm yani Türkiye'de yaşıyordum ama bir bursluluk sınavında Amerikada hem okuma şansı kazandım hemde aylık 3.000 TL alıyorum şimdi hepiniz diyorsunuzdurki "Ohaa böyle bursluluk olduda biz mi kazanamadık?" benimki biraz torpilli oldu, yani bu sınav Amerikada oldu ve bende orada girdim, fakat sonradan öğrendik ki sadece Amerikalı kişilerin hakkı varmış.Bizde hemen kuzenlerle sahte kimlik yaptırıp öyle girdim.Amerikalı vatandaş olarak adım Angel Sparrow Karayip Korsanlarının hastasıyım da hele hele Jack Sparrow'a ölüyom.Bu yüzdende soyadımı Sparrow yaptım. Neyse arada 3 koca lise dönemi bitti 4 lise dönemine başlayacam inşallah sadece 4 en yakın arkadasım biliyor Türk olduğumu, onlarda Almira babası Türk annesi Amerikan Alis oda tam tersi babası Amerikan annesi Türk Jack hem annesi hem babası Amerikan ven en sonuncusuda benim kardeşim çocukluk arkadaşım James aslında onunda annesi babası Türk oda benim gibi sahte kimlik yapmıştır biz James' le (yani mert) iki kız arkadaş gibi biliriz her bir bokumuzu (ama tabi herşey derken hepsi değil) benim Türkiye'de hiç kız arkadaşım yoktu Amerika'ya geldiğimde Almira'yla tanışana kadar tabi. Okulda çook iyiydik (iyiydik derken sadece ders konusunda), hocaları kızdırma konusunda üstümüze yoktu. 3 yıl süren bu deli dolu yılların ardından bakalım 4. yılımız nasıl geçecek...
♥♥♥
Merhaba arkadaşlar yeni hikayeme hoşgeldiniz.Eğer ASİ KARIM' I okuduysanız kesin dersiniz ki "Bu hikaye ondan çalıntıdır." diye, ama hayır arkadaşlar ben bu hikayeyi yazmak için 2 senedir bekliyorum ama ben ASİ KARIM'I geçen sene okudum şimdi ben benim fikrimi çaldı demiyom zaten çalamazda NEDEN? çünkü benim aklımı okuyamadığı için çalıntı demiyorum.Zaten tam olarakta aynısı değil.Burdan eğer ASİ KARIM'I yazan kisi için şimdiden ÖZÜR DİLERİM ...
♥♥♥
NOT: EĞER ASİ KARIM'I OKUMAYAN VARSA OKUYUN ÇOK GÜZEL BİR KİTAPTIR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAKLAR ♥dark serisi 2♥
ChickLitHerşey Amerikadan burs almakla başlamıştı.Onunla tanışmam kaderin bize oyunuydu sadece.Bakalım biz bu oyunu kuralına göre oynayabilecek miyiz?