2.BÖLÜM"KARŞILAŞMA"

28 3 0
                                    

Yine bok gibi bir hayata uyandığım sabaha lanetler savuruyorum.Bu okul denen kişinin ben ... yani ya.Ben burda fakir bir ailenin kızı olarak yaşıyorum tabi ailenin soyadı Sparrow değil evlatlık olarak kızlarıyım. Gerçek kızları olmadığımı sadece üvey annem biliyo baba içkili olduğu için yaptığımız anlaşmadan haberi bile yok.Gerçekten kadına acıyorum böyle bir adamla evli olmak nasıl birşey.Önceden hep dövüyormuş kadını ama ben geldikten sonra artık sadece dövdüğünü sanıyor "O nasıl oluyor." derseniz boşverin başka zaman anlatırım.Sabah kalktığımda mal gibi üvey babamın seslerini duydum gene ne yapıyordu acaba kadına.
Jamie:"Bella bellaaaa nerde kaldın be aptal kadın. "
Angel (Ece):"Düzgün konuş annemle."
Jamie:"Hanım efendilerde uyanmışlar sonunda."
Angel (Ece):"Seninle hiç uğraşmıcam ben gidiyorum."
Jamie:"Gene nereye gidiyosun."
Ebenin ...'sına Allah'ım yaa.
Angel (Ece):"Gezicem dışarda."
Jamie:"Gezmekten başka bir iş yaptığın yok zaten."
O bunları söylerken ben çoktan evden çıkmıştım.Lanet pazartesiler yaa şimdi işin gücün yoksa ders dinle.Volverinime mesaj atayımda beni alsın (Volverin james) .

Kime:Volverin
Acaba beni alınmaya gelincek mi???

Kimden:Volverin
Arkana bak Kanaryam.

Evet o da bana Kanaryam diyo.Öyle demesinin nedenide koyu fenerli olmam.Arkamı döndüğümde bana sırıtarak bakan bir adet james vardı.
James:"Günaydın kanaryam."
Angel:"Günaydın volverinim."
James:"Gitsek mi artık okula."
Angel:"Temam."
Arabaya binerek okula gittik.Okula vardığımızda hemen konferans salonuna indik biz hep orda ders işliyoruz çünkü bizim bölümümüz inşaat projeleri tasarlama olduğu için görsel olarak görüyoruz dersi.Aşağıya indiğimizde herkes birbiriyle konuşuyordu hemen bizim grubun yanına gittim.Tam konuşacaktıkki bizim gıcık hoca geldi yine ve başladı kendi kendine konuşmaya.
***
Okul bitmiş tabikide bizde bitmiş şekilde eve gittik ilk kendi evime gidip biraz oturduk sonrada james beni eve bıraktı (üvey ailesinin yanına) eve vardığımda herkes uyumuştu bende odama gitmek için adımlarken birden benim üvey babam çıktı karşıma.
Jamie:"Nerdesin sen bu saate kadar?"
Angel:"Geziyodum."
Birden boğazıma yapıştı normalde olsa .....dim belasını ama gücümü göstermemem gerekiyor çünkü sonra gidip üvey annemi dövüyor normalde .....de bile olmaz ama kadına benim yüzümden dayak yedirtmem.
Angel:"Napıyorsun."
Jamie:"Bana yalan söyleme."
Angel:"Söylemiyorum."
Bunu tıslayarak söylemiştim.
Jamie:"Öyle olsun bakalım neyse yarın bir eve temizliğe gidiyosun."
Angel:"Neden?"
Jamie:"Niden sanane lan gitceksin diyorsam gitceksin sabahtan akşama kadar geziyon eve para getir biraz."
Angel:"İçki içmesen kumar oynamasan para bitmezdi."
Jamie:"Sen bana akıl mı veriyorsun lan."
Bunları derken biraz daha sıkmıştı boğazımı.Bu sefer dayanamayarak ellerini boğazımdan çekerek...
Angel:"Tamam tamam gelcem."
Jamie:"Yarın sabah erkenden hazırlan gel."
Odasına giderken onu taklit ettim.Allam ya şeytan diyor al kafasını duvara vurarak alev çıkar.Neyse bu işte birşey var koskoca 4 yılda aklına gelmedide şimdimi aklına geldi bu adamın neyse ben Almira'yı arayayımda temizlikçisi gelsin ben temizlicek değilim heralde dimi tamam biliyom ama yapmam.
Almira Aranıyor...
Almira:"Alo efendim canım."
Angel:"Aşkım senin temizlikçiyi yarın 1 günlüğüne kullanabilirmiyim?"
Almira:"Tabi canım sorun değil?"
Angel:"Sağol aşkım bay bay."
Almira:"Bay bay."
Neyse bunuda hallettik sabah sabah hizmetçi arayamazdım.
***
Şuanda şehir merkezinden biraz uzakta Almiranın hizmetçisiyle beraber gideceğimiz evi arıyoruz, biraz daha yürüdükten sonra evler belirmeye başladı yalnız bunların hepside villa türü evlerdi.Gideceğimiz eve vardığımızda bir "OHAAA" çektim bu nedir anam böyle Belinda benin gibi bakıyordu eve galiba oda hic böyle bir ev görmedi.
Angel:"Belinda sen git artık sana ihtiyacım kalmadı canım sen buraya kadar yordum üzgünüm."
Belinda:"Birşey değil canım boşver nolcak hadi ben kaçtım bay bay."
Angel:"Bay bay"
Şimdi diyosunuzdur"Niye gönderdin lan kızı?" diye Allah aşkına böyle bir eviniz var hangi mal giderde köyden hizmetçi alır hem 1 günde 1 kişinin halledeceği birşey değil hem de ben bir şirkete ait hizmetçileri alır hep yanımda tutardım.Onun için gönderdim bakalım bundan ne bokluk çıkacak.Büyük demir kapıyı açarak içeri girdim.Kapıyı tıklattığımda neredeyse 40-45 yaşlarında bir kadın vardı beni içeri iterek.
Hizmetçi kadın:"Hoşgeldiniz efendim biz de sizi bekliyirduk."
What dedin gülüm?
Angel:"Efendim anlamadım."
Hizmetçi kadın:"Anlamamanız normal efendim sonuçta yeni evlendiniz bizi tanımıyosunuz ama ben kendimi tanıtayım ben Calinda bunlarda yardımcılarım."
Diyerek yanındaki 4 kızı gösterdi.Demek beni birine satmıştı ..ç adam ya ....cem belasını.
Calinda:"Eveeet kızlar hadi başlayalım ağda, manikür-pedikür ve saç hadi başlayalım beyefendi akşam burda olurlar"
O bunları derken benim kafamda saç kısmı yankılandı saçıma kimse dokunamazdı dokundurtmazdım.Hemen bağırmaya başladım.
Angel:"Ne diyosunuz siz? Ne saçmalıyorsunuz?"
Calinda:"Efendim sakin olun ve kendinizi rahat bırakın."
Angel:"Ne rahat bırakması be ben seni bir rahat bırakcam ondan sonra birdaha rahatsız olmıcaksın."
Birden 2 kız kolumdan tutup beni bir odaya sürükledi.Napıyorsunuz demeye kalmadan beni bir yatağa yatırdılar ve bacaklarımı açtılar. Bende malesef rahat bıraktım kendi mi bakalım ne olacak.
***
Herşey bitmiş saça geçilmişti.
Angel:"Hayır saçıma dokunamazsınız."
Calinda:"Efendim lütfen zorluk çıkarmayınız."
Angel:"HAYIR DİYORUM YAA HAAAYIRR SAÇIMA DOKUNAMAZSINIZ."
Bunları bağırarak söylemiştim.Sevmiyordum saçlarıma dokunmalarını.Calinda ısrar etmeyerek"Tamam" demişti.Makyaj vb. hiçbirini yaptırmadım.Giysiye geçtiler bana kısa siyah bir elbise verdiler ben bunu ...seler giymezdim.
Angel:"Hayır olmaz."
Calinda :"Ama efendim sizde hiçbir şey istemiyosunuz."
Angel:"Banane ya ya adamakıllı bir şey verin ya da üstümdekilerle durarım."
Calinda:"Peki efendim bu nasıl?"
Dedi elindeki gömlek-pantalon kombinle.
Angel:"Bak bu olur işte ama o diğer elindeki topuklu olmaz."
Calinda:"Peki peki efendim nasıl isterseniz bu babet nasıl?"
Dedi elimdeki krem rengindeki düz babetle.
Angel:"Güzel olur."
Benim elime giysiyi verdikten sonra bir odaya getirdiler ama oda nasıl yakıyo abi muhteşem yaa hele yatak çok güzel.
Calinda:"Efendim burası sizin ve eşinizin odası."
Bayada zenginmiş adam bildiğin para sıçıyor.
Calinda:"Efendim isterseniz sizi evi gezdireyim."
Aslında iyi fikirdi hem canım sıkılmazdı ama ne de olsa 2-3 gün kalacağım için gezmeme gerek yok.
Angel:"Hayır istemiyorum."
Calinda:"Peki efendim nasıl isterseniz ben aşağıdayım bir emriniz olursa adımı seslenin yeter."
Angel:"Peki tamam."
Calinda odadan çıkmış beni odada yalnız bırakmıştı.
***
1-1.30 saat kadar odada dönüp durdum off artık sıkıntıdan patlıcam yaa.Aşağıya ineyimde napıyorlar bakayım. Aşağıya indiğimde kimse yoktu nerdeler acaba neyse ben gezmeye devam edeyim bari.Biraz gezdikten sonra hava almak için kapıya yöneldim tam bu sıradada kapı çaldı zaten oraya gidiyom açayım bari.Kapıyı açmamla karşıma siyah botu ,siyah pantalonu, beyaz kazağı ve zımbalı siyah montuyla bir varlık duruyordu.Ağzım bildiğin O NE LAN der gibiydi yukarı çıktığımda ela gözleri gördüm ben bir insanda iki şeye bakarım bir ela gözlümü diye iki gamzesi var mı diye.Biz böyle birbirimizi süzerken sessizliği bozan ben oldum.
Angel(Ece):"Buyrun ne bakmıştınız?"
Bana alayla bakıp...
Varlık:"Bir arkadaşa bakıp çıkacaktım."
Dedi gerizekalımı bu ya.
Angel(Ece):"Beyefendi burası yol geçen hanı değil ne istiyorsunuz?"
Varlık:"Kendi evime girerken senden izin mi alıcam."
Angel(Ece):"Ne diyosunuz siz ya?"
Tam bu sırada Calinda arkadan konuşmaya başladı.
Calinda:"Zayn beyde gelmiş."
Angel(Ece):"Zayn?"
Calinda:"Eşiniz efendim."
HAS...TİR.

♥♥♥

Merhabalar arkadaşlar nasılsınız?İnşallah beğenmişsinizdir.Bana göre hiç güzel olmadı ama neyse...

MANYAKLAR ♥dark serisi 2♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin