The Kwang Heon Ellite High School :
"Tahun 2013, ada 7 orang pelajar bersatu untuk membentuk satu empire yang akan menentukan masa depan sekolah ni, kitorang terdesak, kitorang takde pilihan, hidup atau mati, mana mana pun tak rasa selamat!"
.
.
.
.
Now:
"SHIBALLLL!" jerit seorang jejaka dari koridor yang gelap itu. Mereka dengar, tapi tak ikut masuk campur, ellite pada nama, tapi yang menjaga, lain cerita."Arghhh, hyung, jangan hyung! arghhh!! HYUUNGGGGG" diam senyap tak berbunyi apa apa. Bukan sekolah tapi neraka. Tapi dalam neraka ada...
.
.
.
Flashbackk 2013 :
"Kami bersumpah atas darah bersaudara, empire Kim akan teguh selamanya" .... "gombae"...
.
.
Present day:
"Sekha!!!!!!!" jerit seseorang, susuk tubuh aku kenali, tapi muka nya samar samar dek kerana mata aku pun belum terbuka sepenuhnya.
"kau siapa?" tanya ku berat sambil menggosok mata yang mungkin gatal?"kau ni kan memang kawan paling tak guna lah!" kata nya pada ku. Setelah ku lihat lihat semula, ya itu dia si setan bernama manusia mengejut aku pagi pagi buta, siapa lagi kalau bukan kawan ku, Miyaka.
"yah! wae? kan tak sekolah ni pagi pagi buta dah datang sini macam takde rumah" marah ku. Miyaka yang geram dengan ku pantas mengetuk kepala ku. "Kau ni makan semut ke? kan kita nak pegi daftar sekolah baru harini shibal, Eyyy! KAU LUPA KAN!!"
Dengar sahaja katanya terus kabut aku jadi nya, yela apa dia cakap tu betul lah tu aku kena daftar sekolah harini, aishhhh, macam mana boleh lupa ni?? lama sangat tinggal korea sampai lupa dah!
Yela aku pun sebelum ni sekolah kat jepun je sebab tu boleh kenal Miyaka, dia je kawan susah senang and appa dia korean so yeah apa apa je lah yang penting aku lambat dah ni, yes nama aku Yu Se Kha, ye tahu pelik tapi dah lah aku lambat ni!
YOU ARE READING
THE TRUTH : BETRAYED
FanfictionSiapa pengkhianat antara pengkhianat?" . . . "Semua pengorbanan adalah untuk satu tujuan, lebih baik berkorban satu dari hilang semuanya," "Empire Kim akan terus teguh dan berlayar megah, takdir tuhan pun takkan menghalang!!!" "Lebih baik aku mat...