Az új fülesemen állítgattam a zenéket, mikor Joshua ért mellém és lekapta a fejemről.
- Jó reggelt! Hogy telt a születésnapos estéd?
- Szépet álmodtam, de kicsit idegesít, hogy nem láttam a végét, pedig érdekelt volna.
- Félbe maradt, mint egy jó film? – kérdezte mosolyogva.
- Mondhatjuk – megfeszültem kissé, mikor megláttam Markot várakozni a kereszteződésnél, tekintete ránk szegeződött, néhány pillanattal később mosolyogva intett.
- Jó reggelt! Joshua, te nem épp az ellenkező irányba laksz? Hogy-hogy mostanában ilyen gyakran látlak erre? – éreztem a kérdés élét.
- De igen, sokkal korábban kelek, mint eddig bármikor életem során – elnyomott egy ásítást és nyújtózkodott egyet. – De megéri, mert így én vagyok az első, aki láthatom Miát.
A karjával átkarolta a nyakamat, Mark szeme összeszűkült, de reagálni már nem maradt ideje, mert időközben megérkeztünk a kereszteződéshez, ahol Lina várta nyilván Markot, de nekünk is nagyon örült.
- Együtt a banda – csókolta meg a szerelmét, majd felénk fordult. – Köztetek történt valami? Változást érzékelek – mutogatott ránk.
Joshua rám sandított, féloldalas mosolya kíséretében és arra várt, mondok-e valamit, de egy szót sem szóltam.
- Majd, ha akarja, akkor Mia elmondja.
Lina száz wattos vigyorral nézett rám, boldognak hisz, és ez maradjon is így.
Az utolsó két órát elengedték egy rendkívüli értekezlet miatt, Linával a suli melletti fagyizó teraszára ültünk ki, úgy beszéltük, hogy megvárjuk a fiúkat.
- Nem szóltál egész nap egy szót sem Joshuáról, most már muszáj rá kérdeznem.
- Pletykás vagy, nem mondok semmit – szürcsöltem a jégkásámat.
Lina leesett állal nézett rám, még a fagyi is leesett a kanaláról.
- Vérig sértessz! Még hogy én pletykás... - fortyogott.
- A suli legszebb tizenhat évesei – ült le mellém Josh és belekortyolt a poharamba.
Meglepettségem viszont tükrözte a másik kettő, puszit nyomtam az arca bal oldalára és közben sikeresen megálltam, hogy ne nézzek Markra. Josh féloldalas mosolyra húzta a száját, zöld szemei szikráztak, mint a smaragd. Végre meghallottam a zenét is a hifiből, mert eddig úgy zúgott a fülem az izgalomtól, hogy szinte elmehetnék süketnek is.
- Akkor ti most jártok?
Meglepődtem Mark kérdésén, olyan nyersen nekem szegezte, végig engem nézett Lina háta mögül, igen zavarba ejtő volt.
- Mia? – nézett rám kérdőn Lina.
- Majd úgy is közölni fogja, ha eljött az ideje, hagyjátok – közelebb húzódott hozzám a székével és a kezemre tette a kezét.
Joshua kísért haza, most is sokáig beszélgettünk, azt hiszem, kezdem egyre jobban a szívembe zárni ezt a fiút. Másnap Joshnak orvoshoz kellet kísérnie az édesanyját, így nem tudott velem haza sétálni, pedig meg akartam dicsérni a plakátját, amit a rajztanárnő kitűzött a zsibongóba. Felismertem rajta magamat manga lányként ábrázolva, egy hatalmas pizza előtt ültem, körül-belül, mint a szülinapomon és a pizzaszeletekre volt vágva. Kolbászból, kukoricából és sonkából csinált rájuk feliratot, „szeret, nem szeret". Látszott a lányon, hogy nagyon éhes, de nem tud dönteni, melyiket is vegye el. Lefotóztam magamnak és éppen azt nézegettem hazafelé menet, mikor Mark hangja megállásra kényszerített.
YOU ARE READING
A szerelem nem mindig rózsaszín
Teen FictionEz két barátnő története és a szerelemé. A szerelemé, ami míg valakinek rózsaszín, valakinek fekete. Lina és Amélia (Mia) régóta barátnők, Mia titkon szerelmes Markba, de lehetetlenségnek tartja, hogy a fiú valaha viszonozná az érzéseit. Ezért nem v...