Başlangıç

0 0 0
                                    

   Bir Kulenin Hikayesi

Stefan sordu; Bu kuleyi kapatabilecek bir grup çıkabilecek mi?

BAŞLANGIÇ

Cansu çok heyecanlıydı bu gün için çok uzun zamandır bekliyordu. Hayallerindeki gibi şef olabilirmiydi?  tabiki de olabileceğini düşünüyordu,
çünkü kendinden emin biriydi.Cansu fakir bir ailede yaşıyordu ama bugün rahat gitmek istediği için taksi çağırmak istedi.
Cansu taksicinin varmasını bekliyor
idi,taksiye binip yol almaya başladılar
Cansu fiyata baktıkça içi kararıyor bu kadar tutmasını beklemiyordu yanında getirdiği bütün parayı taksiciye vermek zorunda kaldıktan sonra arabadan indi.
üçgen şeklinde bir binada olacaktı testi  yukarıya doğru çıktı diğer adayların sunumlarını izlemek için yarışma yapılan bölgeye gitti.
diğer şef adaylarını görünce morali bozulmuştu onlar beklediğinden çok daha iyiydi.
Moralini birazda olsun düzeltmek için içinden sürekli "Ben en iyi şefim" diyip duruyordu bu yöntemi internette görmüştü biraz saçma da olsa denemekten zarar gelmez diye düşünüyordu.

Uzun bir bekleyiş ardından sonunda sıra ona geldi yemek olarak iskender  yapmayı düşünüyordu ama işler istediği gibi gitmedi ünlü Şef Lokman bu yemeğin basit olduğunu ve onun sınavı geçmesi için bir paella(ispanyol pilavı) yapmasını söyledi oysaki Cansu bu yemeği sadece kitaplarda görmüştü biraz korkuya kapıldı ama kısa sürede toparlanıp  hazırlanmaya başladı ve işe koyuldu.İlk denemesine rağmen bunu başarmıştı sonunda ortaya paellaya benzer birşey sunabildi heyecanlı bir şekilde Şef Lokman'a tabağını sundu.

Şef Lokman-daha iyisi olabilirdi ama bunu ilk denemenizde  yapabilmeniz hayranlık uyandırıcı :) Geçtiniz Cansu hanım.

Cansu bu sözleri duyunca dünyalar onun olmuştu,çabucak eve gidip bu güzel haberi ailesiyle paylaşmak istiyordu, ama taksiye binecek parası kalmamıştı ve kenkartını da evde unuttuğunu farketti, bu onu üzemezdi yürüyerek gitmek o kadar kötü olamazdı, hava kararmaya başlamıştı ya başına kötü birşey gelirse? Bunu düşünmeden edemiyordu daha önceden çok fazla mağdur kız haberi okumuştu.
Cansu farketti,arkasından gelen ayak seslerini, biri ona doğru geliyordu, korkuyla durdu ama adam sadece yanından geçip gitti.

Cansu-"abartıyorum biraz sanırım" diye düşündü.
Biraz yürüdükten sonra hava iyice kararmıştı annesi merak edip Cansu'yu aradı
Annesi-Kızım nerede kaldın?
Cansu-geliyorum anne merak etmene gerek yok.
Annesi-Çabucak gel!
Cansu-tamam...

Cansu biraz daha yürüdükten sonra birinin onu takip ettiğini farketti ama sonra o haberlerden dolayı piskolojisinin yine ona oyun oynadığını düşündü pek takmamaya karar verdi."yine sadece yanımdan geçip gidecek."
Malesefki öyle olmadı Cansu ara sokağa girdiğinde adam birden Cansu'yu tuttu ve Cansu bağırmaya başladı ama etraf ürkek insan doluydu.Adam bıçağını çıkardı ve uslu durmasını söyledi Cansu öylece bekleyecek biri değildi ve adamın cinsel organına bir  tekme indirdi,adam bıçağını Cansu'ya saplamaya başladı.

Cansu en mutlu gününde ölmek istemiyordu,onun için her şey yeni başlıyordu, güzel bir restoran açmak istiyordu böyle ölemezdi...("Ben en iyi şefim")

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Kulenin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin