[Rano pod szkołą Nick nadal ma mętlik w głowie]...
[Harry] Nikolas!
[Nick] Siema.
[Harry] Co tam?
[Nick] Nic no a co tam?
[Harry] Szykuje się melanż w sobotę i oczywiście że jesteś zaproszony. Możesz jakiegoś kumpla zaprosić.
[Harry odchodzi i do Nicka podbiega Imogen].
[Imogen] Możesz zaprosić mnie.
[Nick] Yyy jeśli jesteś fajną ziomalką.
[Imogen] Aha? Nie sądzisz że jestem fajną ziomalką Nicku Nelsonie?
[Nick] Haha dobrze tak chyba mogę cię zaprosić Imogen.
[Imogen] Wow serio? To do soboty!
[W szatni w której przebierają się chłopcy do ćwiczeń Nick słyszy jak ktoś o nim mówi].
[Harry] No mówię ci człowieku na tej imprezie będzie Tara Jones w której bujał się Nick. Nie dość że ona to jeszcze Imogen 2 fajne laski z Nickiem.
[Nick] Że co?
[Kolega Harrego] No gadamy o tym że na imprezie będzie Tara jones.
[Nick zarumieniony i zawstydzony nie odezwał się].
[Po ćwiczeniach w klasie].
[Nick] Ahh chciałbyś pójść ze mną na urodziny Harrego?
Że że ja?
[Nick] Tak.
Jasne, jeśli będę mógł.
[Nick] Super.
[Charlie w swoim domu pisze na grupie do swoich przyjaciół ''NICK ZAPROSIŁ MNIE NA IMPREZĘ!! KRZYCZE!!!'' lecz Charlie zapomniał że w tą sobotę ma być wieczór filmów z Tao Issaciem i Elle. Tao zezłoszczony poszedł spać].
[Już lekko pod wieczór Tata Charliego podwozi go pod dom harrego].
[Tata] Będę o 22.
23?
[Tata] 22. Synu baw się dobrze, w razie czego dzwoń.
Okej...
[Na imprezie jest pełno ludzi Charlie szuka i szuka Nicka, po chwili Nick podchodzi do Charliego].
[Nick] Cześć!
Hej, trochę tu tłum.
[Nick] Chodź za mną.
[Chłopcy siadają na kanapie i zaczynają rozmawiać o przeróżnych rzeczach, lecz tą rozmowę zakłóca Harry].
[Harry] Nikolas! Mam dla ciebie dobrą nowinę! Jest tu Tara Jones. Idź do niej i zagadaj. Wiesz Charlie Nick i Tara całowali się z 3 lata temu (Kiedy Nick miał 13 lat).
[Harry zaprowadza Nicka do Tary].
[Harry] Tara pamiętasz Nicka Nelsona?
[Tara] Tak hhaha pamiętam.
[Harry odchodzi i zostawia Nicka z Tarą].
[Nick] Ym wiesz noo... Nie chciałem z tobą gadać w sensie nie w takim sensie bo ten ja cię nie ten i oni zmusili mnie żebym tu przyszedł i naprawdę nie czuję tego no wiesz do ciebie (Nick jąka się i mówi to zawstydzony).
[Tara] Spoko ja też nie czuję tego do ciebie. Tak serio to mam już dziewczynę. Tam jest! W ogóle tak sam tutaj przyszedłeś czy z kimś?
[Charlie patrzy na nich i ucieka gdzieś w głąb domu].
[Nick] Tak, z moim ymm... To jest mój najlepszy przyjaciel więc to z nim przyszedłem.
[Tara uśmiecha się i po chwili podchodzi do nich Darci (dziewczyna Tary) i porywa ją do tańca].
[Nick orientuję się że już Charlie nie siedzi na kanapie więc postanawia iść i go poszukać].
[Harry] No co ty straciłeś taką laskę z przed oczu! Kogo ty szukasz?
[Nick] Charliego w przeciwieństwie do was jest normalny.
[Harry] Hahahaha tego geja?
[Nick] To nazywa się homoseksualizm Harry.
[Nick] Wiesz co chyba już nie chce mieć takich kupli jak was.
[Nick odchodzi i idzie na piętro by szukać Charliego].
[Charlie gdzieś w korytarzu uderza w rękę Bena lecz nie wie że to Ben].
[Ben] Charlie?? Ja ja chciałbym przeprosić WYBACZ MI!
[Charlie] (Dopycha Bena do ściany i mówi) Odwal się ode mnie nie zbliżaj się!
[Charlie odchodzi i szuka Nicka w końcu znaleźli się i poszli na samą górę budynku].
[Siadają pod oknem] ...
Powiedz czy Harry mówił poważnie o Tarze? Że że ją kochasz?
[Nick] Nie ja... Nie kocham jej ani żadnej innej.
Więc ktoś ci się podoba?
[Nick] Ja... Tak ktoś mi się podoba.
Ouu... Jaka ona jest?
[Nick] Ty już wiesz że to ona?
To nie... dziewczyna?
[Nick mając mętlik w głowie nie odpowiada].
Pocałowałbyś kogoś kto nie jest dziewczyną?
[Nick] Ja... Ja...
Pocałowałbyś mnie?
[Charlie powoli dotyka rękę Nicka].
[Nick w końcu całuję Charliego].
[Z dołu słychać Harrego który woła z góry ewidentnie Nicka].
[Nick zawstydzony wychodzi z pokoju i mówi Charliemu żeby poczekał tutaj].
[Nick] Czego chcesz Harry?
[Harry] Gościu przecież wiesz że to było dla beki ziomki wiedzą ty też wiesz więc wszystko spoko jest cnie? Po co się obrażać nie wiem humor ci się zepsuł?
[Nick] Tak humor mi się zepsuł Harry.
[Harry] No przecież mówię ahhahaa. Wszystko gra?
[Nick] Tak. Idę poszukać WC.
[Harry] HHHAHAHAH poszukać WC.
[Nick nie wiedząc że Charlie już uciekł z pokoju ponieważ już jego ojciec na niego czekał, Nick nadal szukał Charliego, lecz go nie znalazł].
[Charlie wchodzi do auta i zaczyna płakać (przeżywa pocałunek bo myśli że źle postąpił) Po chwili przytula się do ojca i odjeżdzają do domu].
KOLEJNA CZĘŚĆ JUŻ NIE BAWEM !! miłego dnia słodziaki <333
CZYTASZ
Heartstopper
RomanceJeden chłopak o imieniu Charlie jest homoseksualny [lubi chłopców]. Od jakiegoś czasu spotyka się z niejakim Benem, lecz pewnego dnia Charlie poznaje chłopaka w którym sie zakochał...