,, Ș𝐢 î𝐧 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐮𝐥 𝐚𝐥𝐚 î𝐦𝐢 𝐝𝐚𝐮 𝐬𝐞𝐚𝐦𝐚 𝐜𝐚 𝐞𝐚 𝐞 𝐜𝐞𝐚 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐢 𝐚 𝐬𝐚𝐥𝐯𝐚𝐭 𝐯𝐢𝐬𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐢𝐚𝐫 𝐞𝐮 î𝐧 𝐬𝐜𝐡𝐢𝐦𝐛 𝐢-𝐚𝐦 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐚 î𝐧 𝐠𝐡𝐞𝐚𝐭𝐚"
Prezent
Dacă ai putea sa da-i un bal mascat și sa îți inviti dușmanii și toate persoanele pe care le urăști ,ai face-o ?
Ce sa vezi,eu am făcut-o și de abia aștept sa îi văd cum plătesc pentru tot ce au distrus.
Sper sa nu ma recunoască...
-Domnișoară Boker ,v-am cautat peste tot ! murmura prietena mea ,privindu-ma destul de ciudat .
-Claudia sincer nu înțeleg de ce îmi tot spui ,,domnișoară Boker"cand știi foarte bine ca ești și prietena mea .Și nu te mai uita asa la mine .
Sprâncenele i-au țâșnit în sus de parca spusesem cea mai mare grozăvie de pe planeta .
-Arăți superb și în plus tu m-ai salvat din multe ...
-Shhh nu continua fraza ,nu vreau sa aud !nici după doi ani de când ne cunoaștem, nu vrei sa înțelegi ,nu îmi datorezi absolut nimic .Ma îndrept spre ea și o iau în brate .
Se desprinde de mine și ia cutia de pe pat ,nici nu am remarcat-o.-Ți-am adus cele 3 măști cerute și mai mult de 10 minute nu îți mai dau te aștept jos !spune aceasta ieșind afara .
Ma răsucesc și ma îndrept către cutia vișine,
iau masca aurie din cutie și ma îndrept spre oglinda punandu-mi masca .
Îmi scoate în evidenta ochii violeți, sper sa fie destul de potrivita pentru a cuceri a doua oara un diavol .- 𝓞 𝓼𝓪 𝓯𝓲𝓮 𝓽𝓸𝓽𝓾𝓵 𝓫𝓲𝓷𝓮 𝓒𝓪𝓲𝓻𝓪 .Îș𝓲 𝓼𝓹𝓾𝓼𝓮 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓬𝓪𝓻𝓮 𝓾𝓻𝓶𝓪 𝓼𝓪 𝓭𝓮𝔃𝓵ă𝓷ț𝓾𝓲𝓮 𝓱𝓪𝓸𝓼𝓾𝓵 .
CITEȘTI
Banccarat
Teen Fiction,, Ș𝐢 î𝐧 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐮𝐥 ....î𝐦𝐢 𝐝𝐚𝐮 𝐬𝐞𝐚𝐦𝐚 𝐜𝐚 𝐞𝐚 𝐞 𝐜𝐞𝐚 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐢 𝐚 𝐬𝐚𝐥𝐯𝐚𝐭 𝐯𝐢𝐬𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐢𝐚𝐫 𝐞𝐮 î𝐧 𝐬𝐜𝐡𝐢𝐦𝐛 𝐢-𝐚𝐦 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐚 î𝐧 𝐠𝐡𝐞𝐚𝐭𝐚"