KLANY
~ Klan Podniebnej Walki ~
• Teren: Leży w najbardziej żadkim lesie. Drzew są tu grube i wysokie a ich konary rozpięte. Dzięki czemu można się na nie łatwo wspinać. Poszycie nie słabo zagęszczone. Większość terenu jest też upatrzona większymi i mniejszymi skałkami. Teren jest lekko pofalowany.
• Zwierzyna: wszelkie Ptaki głównie wróblowate oraz większe latające drapieżniki. Do tego myszy, nornice i ryjówki.
• Zagrożenia: Jastrzębie, orły, Lisy, borsuki
• Cechy szczególne: Mają umiejętności wspinaczki oraz są do tego najbardziej przystosowane. Najlepiej z klanów znoszą zimno.
• Wygląd kotów: Są to koty o postawnej i umięśnionej sylwetce. Mają też długie łapy i ogony oraz ostre pazury. Średnie/ długie futro.~ Klan Kwiecistego Sprytu ~
• Teren: Najbardziej gęsty las. Jest on mieszany lecz ze zdecydowaną przewagą Drzew liściastych. O bogatym poszyciu. Drzewa są zgrabne i szczupłe. Jest tam też dużo strumyczków. Oraz jeden większy wodospad z jeziorkiem. Nigdy nie brakuje tu wody ale mniejsze powodzie się zdążają.
• Zwierzyna: Myszy, nornice I ryjówki oraz ryby. Żadziej ptaki.
• Zagrożenia: Lisy, wilki, borsuki i krety
• Cechy szczególne: Jako jednyny koty umieją pływać. Są najzwinniksze oraz umieją wykożystać wielkość przeciwnika przeciwko niemu. Mają najlepszy słuch
• Wygląd: szczupłe i chude jednka umięśniona koty o średnim/krótkim futrze które jest śliskie przez to że jedzą też ryby.~ Klan Tygrysiej Wolności ~
• Teren: Las mieszane z przewagą Drzew iglastych. Prawie bez poszycia. Dzięki czemu łatwo się tam biega Poprzecinany wąwozami. Jego górna część zaczyna zmieniać się w łąkę.
• Zwierzyna: Króliki. Ale też myszy czy różne płazy i węże.
• Zagrożenia: Lisy, Niedźwiedzie żadziej wilki czy borsuki
• Cechy szczególne: Są najszybsze że wszystkich kotów klanów. Do tego Mają bardzo dobry wzrok i węch
• Wygląd: Są to koty średniej wielkości o takim samym futrze. Silne ale przystosowane też do biegu. O długich łapach i ogonach.( Zdjęcia kotów na kolażach są w celach poglądowych na SYLWETKĘ a nie umaszczenie)
RANGI
Przywódca - lider i przewodnik klanu. Posiada 9 żyć.
Następca - jest to młody kot najczęściej dziecko przywódcy szkolone przez niego, zastępcę lub innego wojownika na następnego przywódcę
Zastępca - zastępca przywódcy pomaga mu przy podejmowania decyzji. Żaząca codziennym żyć klanu patrolami itd.
Medyk - kot mogący porozumiewać się z Klanem Gwiazdy oraz posiadający wiedzę w zakresie leczenia kotów.
Uczeń medyka - szkoli się na przyszłego medyka.
Zwiadowca - Drugi pomocnik przywódcy tylko że ten zajmuje się bardziej wojenną strategią. Pozycjami innych klanów. Jeżeli trzeba negocjacjami. Szpiegowaniem. Taki Zastępca od zadań specjalnych.
Uczeń zwiadowcy - Uczeń uczący się na zwiadowcę. Trudno się tu dostać.
Wojownicy - dorosłe koty walczące i polujące dla klanu.
Uczniowie - młode koty uczące się na wojowników.
Karmicielki - kotki w ciąży lub opiekujące się kociakami.
Kociaki - małe koty do 6 ks
Starszyzna - Starsze lub z jakiegoś powodu nie mogące być wojownikami koty.
Więźniowie - Koty które są wiezione przez Klan.
MAPKA
A więc ja nie umiem za bardzo rysować ale macie.
Tereny macie podpisane obozem to te kropki też podpisane
Granatowa linia - Rzeka
Granatowa kropka - wodospad na terenie KKS (Lech Poznań XD)
No pole na środku to miejsce zebrań
A na nim Świetliste Groty (podpisane)
CZYTASZ
🌱|| Następcy || Wojownicy Role Play || 🌱
Teen FictionTrzy klany niegdyś będące jednym. Pogrążone w konflikcie. Czy sojusze się utrzymają? Ile kociej krwi zostanie rozlanej? A co jak powrócą dawni przywódcy? Czy zjednoczą koty? A może podzielą je jeszcze bardziej? ~~~ Kocie RP które mam nadzieję że w...