〞ئەبێت ئەو باوەشە چەند خۆشبێت کە بە ئاواتم یەک جار تاقی بکەمەوە.!〝گوێم لەدەنگی پورم بوو کە لە خوارەوە بانگی دەکردم بێگومان دەزانم بۆچی بانگم دەکات ، ڕۆشتم بۆ خوارەوە پورم لە چێشتخانەیە.
"کیتین کچم دەی وەرە با هاوڕێکەت زۆر چاوەڕێ نەکات"
پورم بەدەنگێکی بەرز وتی وەک ئەوەی حەوت تەبەقەی ئاسمان لە نێوانماندابن."پورێ یانی نابێت پێنج خولەک چاوڕێم بکات"
بەکەمێک تورەیەوە وتم و دانیشتم."نەخێر جا بۆ ئەو کچە چاوڕێت بکات وەک کچێکی ئاقل بەیانیان زوو هەستە لەخەو و خۆت ئامادەبکە بۆ قوتابخانە"
پورم وتی کاتێک هەستا شیری بۆ هێنام."من بە ئەوم نەوتوە وەرە بەدواما و بۆچی نایەت بۆ ژورەوە"
وتم کاتێک پارچە پەنیرێکم خوارد."قسە مەکە کاتێک خواردن لە ناو دەمت دایە، وە من داوام لێکرد بەڵام ئەو وتی کەوا نایەت و چاوەڕێ تۆ دەکات دەی خێرا خواردنەکەت بخۆ و بڕۆ با زیاتر چاوەڕێ نەکات"
پورم هەمووی بەسەر یەکەوە وت و بە تورەی سەیری دەکردم من ئەو سەیرکردنانە دەناسمەوە وا دیارە ئەو لێم توڕەبووە."باشە"
وتم و پێڵاوەکانم لەپێکرد و ڕۆشتم بۆ دەرەوە ئەو کچە هاوڕێیەم بینی لەڕاستیا ئەو باشترین هاوڕێمە بەڵام من زۆر لێی توڕەم وادیارە بۆ داوای لێبوردن هاتوە بێگومان، کە منی بینی یەکسەر هاتە لام."کیتین تکایە گوێم بۆ بگرە"
من بێزار بووم هێندەی گوێم لەم ڕستەیە بێت.
"باشە زوو قسەکانت بکە دوادەکەوم بۆ قوتابخانە"
وتم بیێ ئەوەی سەیری بکەم.
"ئەگەر تۆ دواکەوتی منیش دوادەکەوم ئێمە لەیەک پۆلین"
وتی کاتێک بە هەردوو دەستی دەستی منی گرت ئەو بەڕاستی باشترین هاوڕێیە من ناتوانم لێی توڕەبم بەڵام ئەو هەڵەی کردوە بەرامبەرم." دەی میۆن باسی بکە بزانم ئەو ڕۆژە چ شتێک ڕوویدا"
سەیرم کرد و وتم و زەردەخەنەیەکی بچووکم کرد، ئەو بەم ڕەفتارم دڵخۆشبوو.."کیتین، تۆ هەڵە تێگەیشتووی ، نە من و نە هان هیچ کامێکمان گەڵتەیان بە ڕوخساری تۆ نەکردوە ، تۆ زۆر جوانی چاوە هەنگوینەکانت زۆر جوانن من هەرگیز نەموتوە ناشرینن ڕاستە ئێمە وتمان کیتین ناشرینە بەڵام لەگەڵ تۆمان نەبوو تۆ ئەو کیتینە ئەناسی کە خۆی زۆر پێ گەورەیە کچە یاریزانێکی تۆپی پێیە بەڵام زۆر بەناوبانگ نییە باسی ئەومان دەکرد تۆش بەخۆت تێگەیشتووی "
میۆن وتی و لەکۆتا قسەکانی پێکەنی وای کرد منیش پێبکەنم.
"باشە تەواو بۆ زووتر نەتوت"
وتم و پێکەنیم.
"من هەوڵمدا پێت بڵێم بەڵام ئەمە دوو ڕۆژە وەڵامی نامە و پەیوەندیەکانم نادەی و نایەتەوە بۆ قوتابخانە من چیبکەم"
YOU ARE READING
✸؍ََََِِِِ؍ََََِِِِِتەنها ڕێکەوتێک بوو؍ََََِِِِ؍ََََِِِِِ✹
Humor∞〆 دەنـگـت وەڪ ئـاوازێــڪ هــاتـە گـوێـمـەوە ! روخـسـارت وەڪ مـانـگ ئـەدرەوشـایـەوە ! بــاوەشـت وەڪ بـەهـەشـت ئـارام بـوو ! بـەڵـام ئـەمـە تـەنـهـا بـیـرڪردنـەوەی مـن بـوو ! نووسەر:Abi_Sep1