Aruncă la gunoi esența adevărului, ascunde l in temnița sufletului tău.
Nimănui nu ii pasa cu adevărat de tine, le pasa doar de ei.
Cine ești și ce mi poți oferi?
Nu greși pentru ca vei fi executat de toți cei ce ii iubești.
Slabiciunile îți vor fi otravă pe buze.
Iar dragostea ceanură.
Asa că.. În cele ce urmează va voi îmbata cu realitatea mea, esti pregătit?
*********************************
Ascuns, neatins, anormal. Cine sunt?
Îmi las mâinile sa mi gâdile scalpul, las parul negru și puțin ondulat din cauza ploii de dimineață, sa mi cada pe spate, îmi mișcăm gura când în stânga, când în dreapta incercand sa înțeleg ce voia sa mi spună.
"Ajută-mă! Uitate la mine"
Strang masa în palmele mele Mari și rănite, pentru ca sunt un simplu om ce în timpul liber muncea cu sudoarea frunții.
O strâng atât de tare ca trosneste sub greutatea mea și mi întorc privirea neagra în a ei.
"te rog.."
Parul ei blond era lipit de trup, tremura atat de tare încât nici cel mai frumos orgasm nu i ar fi făcut asta.
"Ana, ce ar fi sa te calmezi puțin?"
O vad cu ochii mari și albăstrii cum își trece unghiile rupte peste sânii ei mici și rotunzi.
"sunt murdara... Te rog, vreau sa fac baie"
Îmi las spatele sa se indrepte cât timp ma ridic de pe scaunul de birou, îl arunc în spate izbindu-se de perete,tresare când realizează ca ma îndrept spre ea cu pași mărunți.
Își lipește trupul gol de perete uitându-se în sus spre mine când apar în fata ei.
"Cum am ajuns aici?" o întreb printre dinți cât timp mana mea ii învelește gatul, ii simțeam fiecare picătură de saliva ce i curge pe gat în jos.
Ochii noștri se iubeau cum nu o mai făcuseră de mult. Lacrimile nu încetau ai umezii obrajii aia roșii "cum? trebuia sa fii avortat!" nările i se dilata iar corpul i se tensionează.
Știam amândoi unde v a ajunge căsnicia asta. Știam amândoi ca te voi ucide.
***
De ce mereu am știut ca nu ma vei aprecia? Tot ce am făcut, am făcut în numele iubirii noastre Ana.
Pentru tine, nu ai înțeles niciodată ca-mi aparții, ești ca și un telefon personal..
Poate a sunat prea.. Dar îmi aparții, ești obiectul meu preferat.
Erai, pana sa mi dau seama ca pot privi o persoana ce respira în alt mod.
Stăteam lângă trupul tău, întins pe jos, cu picioarele încrucișate.
Ochii tai, se deschisesera mai mult la culoare, erai atât de relaxata.
Ce ti am spus Ana? Moartea nu ne desparte, ea ne unește.
Ce aveam a face cu tine? Nu era timpul pierdut pentru a incerca sa mi găsesc adevăratul sens, suflet.
De ce ai întrat în lumea mea dacă știai ca este una defecta? De ce nu ai plecat când puteai?
Îmi trec degetele prin firele parului tău.
"îmi v a fi dor de fata asta" îmi spun aproape în șoaptă, ma ridic hotărât, trag toate draperiile din casa, căci noi stăteam la casa, casa pe care noi o cumpăraserăm împreună.. Se auzeau câinii, eu și Ana am adoptat doi maidanezi de la o asociație acum 2 ani.
ERAU copii noștrii, iar ei vor creste fara mama.
Trag aer adânc în piept cât timp ma îndrept spre debara, unde scop micul fierăstrău.
"Stai.. Folie.. Fuck.. Trebuie sa acopăr locul unde o voi transa"
Asa ca.. Ana pentru moment, te las. Trebuie sa plec, sa scăpăm de tine.
După promit ca voi face dragoste cu tine.
Era frig pentru Martie, atât de frig încât îmi simțeam pielea făcută găină pe sub hainele negre.
Ies din mașină, odată ajuns la micul magazin de la o distanta de 10 minute de noi, trântesc portiera uitându-mă.. Nu mai știu la ce ma uitam... Când te vad!
Îmi inghit saliva cu greu cât timp tocurile tale răsunau iar soldurile se mișcau, privirile ni se unesc iar eu rămân cu cheile în mana, le ștrang, când realizez ca nu poate fi o coincidenta. Intrii în aceelasi magazin.
Oh Ana, ce ti am spus? Unii oameni merita sa moara.
Iar tu ai murit pentru a o întâlni pe ea.
Ma gândeam la sute de mii de motive pentru care nu ar trebui sa iau contact cu ea, nu acum, nu aici.
Nu pentru ca te am ucis Ana, legea naturii este simpla.
Unul moare pentru ca altul sa traiasca.
Îmi mușc buzele cât timp mâinile mi se mișcă pe ambalajele din raionul de cafea. Îmi apasam bocancii de gresia alba, puțin cam murdara ținând cont de vremea de afara când timp te priveam.
Rochia ta, puțin peste genunchi, mulata și neagra ma lăsau sa ți vad fundul ala atât.. Dar atat de.. Oh, te întorci!
"Ce dracu cauți aici? Trebuia sa fiu deja sa iau sacii aia nenorociți și folia și sa dispar" îmi spun tare în cap însă sunt întrerupt de o voce calda o asociam ca a unui copil de 17 ani, însă nu era cazul când ma întorc spre sursa de zgomot.
"Dante!?" spui tu ușor pe nas, cu un zâmbet larg ma privești cu dor iar eu îmi strâng buza superioara între dinți urmat de un rânjet în coltul gurii.
"Elena?" spune-mi tu Ana? Coincidenta? Nu eu le aleg. Voi veniți la mine. Cu ea nu e cazul sa ți fie frica Ana.. De ea voi avea grija.
CITEȘTI
LEGĂTURA DE SÂNGE
Horror"Îmi este atât de clar, normalitatea mă face anormal, iar țipătul durerii viu. Tu ce simți? Frică? Cine este anormal acum?"