Capitolul 2

23 0 0
                                    

Este firesc ca în timpul vieții sa ajungem la concluzia ca nu am realizat mare lucru și aici nu vorbesc despre un loc de munca, familie sau lucruri ușor de obținut, impuse de societate .
Ma refer la tine, când ajungi sa realizezi ca niciodată nu te ai descoperit,niciodata nu i ai dat dreptul celui captiv în cap, sa evadeze.
Devii propriul papagal al vieții, ciripesti, zbori și pleci din colivie cu acordul ei.
Plăcerile mi au fost descompuse de atâtea ani, au fost îngropate dar.. Cu tine Ana.. Asa cum. Ești tu acum.. Pot fi eu.
Iti prind gatul vânat în mâinile mele mari, stand peste tine. Îți plăcea asta, nu?
Pielea ta puțin vânătă, atât de rece ma face sa am o erectie atât de mare.
Îți despart picioarele, lăsându-mi căldură trupului meu sa se lovească de feminitatea ta.
Te strâng de gat simțind cum osul se rupe sub presiunea mea.
Iar asta.. Asta Ana ma face sa ejaculez în tine, aromat, cald.
Imoral sau nu, cine poate sa mi spună ce este moralitatea? Un alt cuvânt adăugat în dicționar.
Plăcerea nu este ceva ce poți programa, ea vine urmata de o erectie mare și dureroasa.
Uram asta dar trebuia sa ies din tine, erai atât de calma.. Presupun ca ar fi trebuit sa te ajut de multa vreme.
Ce ai fi spus de asta oare acum? Obișnuiai sa comentezi fiecare lucru pe care îl făceam, nu te mulțumea uneori aveam vaga impresie ca doreai o versiune mai  buna a mea.
Nu ma puteam gândi la altceva decât la întâlnirea mea cu fosta mea colega din facultate.
Parul ei negru, lucios, lung... Corpul ala plin, sanii aia extravaganti ce strigau "ma sugi?"
Ma făceau sa o iar razna.
Prind o mana de a Anei, apăs lama pe umăr si trag în jos. Oh! Sângele deja nu mai curgea, trecuseră 72 de ore pe puțin, nu vei face prea multa mizerie iubito.
Cât timp te voi dezmembrat, despărți carnea de oase... Iar carnea o voi toca și o voi baga în în pungi îți voi povesti despre Elena și cum nu voi greși.
Nu ți fie frica dragostea mea, a doua oara e cu noroc.
**************'******************
"Ești religios?"
Îmi las maxilarul încordat cât timp lăsăm privirea sa i atingă trupul, sa l  violeze în repetate rânduri.
Adesea primeam întrebarea asta din partea mamei, urmata de o palma peste fata de mi trosnea dinții în gura.
"Religios? Pot spune și asa!" zâmbetul meu era mai larg decât deobicei iar privirea mult mai goala.
Elena avea picioarele îndepărtate, își ținea spatele drept pe lemnul scaunului de cireș.
O vad cum zâmbește scurt, aproba în sinea sa, am trecut testul.
As fi vrut sa i spun, credință mea cu certitudine nu este și a ta, dar nu voiam sa i stric buna dispoziție.
Ma aplec ușor peste masa rotunda dintre noi și iau ceașca de cafea ducând o spre gura. Ma cam opăresc la limba dar nu as cugeta a arunca ceașcă si a da cu pumnii în masa pana o rup. NU!
Asta ar speria orice musca, nu vrem sa se sperie.. Vrem sa se prindă singura în pânză.
Ce ti am spus Ana? Nu voi da greș.. Nu cu ea..
Deja trecuseră aproape 9 luni de la tragica pierdere a ta, și noua luni de când aveam grija de ea. Am făcut o treaba buna, asa i?
Nu era tu, iar asta ma făcea conștient ca nu v a sfârși ca tine. Nu voiam o alta amintire, un alt craniu păstrat.
O voiam pe ea, supusa, loiala.
O voiam cum nu am dorit nici o alta femeie, o voiam devorata de mâinile mele, sărutata pana la sânge și regulata pana la urinare.
Gânduri simpliste, asa i?
Ma ridic alert în picioare și respir de parca as fi alergat după un porc pentru a-l sacrifica.
Ma privea cu ochi mari însă puțin amuzata, își musca buza inferioara cât timp ma prinde de cureaua blugilor și ma trage spre ea.
Vezi Ana? Asta mi plăcea.. Știa ca voiam sa o regulez în gura pana la bale și muci, ea.. merita efortul meu.
Îmi bag mâinile în parul ei negru ca într un final sa l prind într un pumn prestând fata ei micuța de umflatura uriașă din pantalonii mei.
O săruta, o miroasea.
"Ai face orice pentru ea?" mormăi printre dinți cât timp palma mea se lovește usor de obrazul ei. Tresare iar sfarcurile i se întăresc și mai tare.
"Orice!" spune fără vlaga cât timp încearcă disperata sa mi scoată penisul umed afara.
" Atunci ia o în gura tarfa!" o prind și o bag atât de adânc încât puteam simți vibrațiile inimii ei prin gat.
Ignea, îmi baga unghiile în picioarele cât timp gura ei făcea dragoste cu penisul meu.
Doamne! Se mișca repede, în fata și în spate.
"Ai spus orice?" îmi simțeam picioarele cum cedau iar trupul voia sa explodeze mai ceva decât artificiile de anul nou.
"Orice" îmi spun în cap cât timp  ii scot madularul plin de saliva din gura ei. Mana mea ii cuprinde capul de la ceafa, ii lovesc capul de masa și asa rămâne!
Normal ca a leșinat, asa și trebuia.
Ana doar nu ai fi crezut ca voi da greș!
Nu Ana.. Pe ea o voi păstra tot restul vieții mele. Când se v a trezi va fi mult mai bine, eu voi avea grija de ea!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 05, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

LEGĂTURA DE SÂNGE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum