1.bölüm

31 0 0
                                    

"Sonundaa pasaportlarımız ve sonundaa londraaaa !. Uçak bileti ve paralar hazır. Bavulunu topla artık sandra."
diye bağırdı arkadaşım Tifany. Benim ailem trafik kazası gecirerek öldü bana Tifaninin ailesi kol kanat oldu onlara cok sey borcluyum. Tifany oldukca zengin bir aileden geliyor. Babası cok zengin ama kendisini sadece işine odaklıyor nadiren konuşuyor. Kocaman evde ölü gibi. bazen Tifany'e babalık yapsın die parayla adam tutacagını düsünüyorum. Bu yüzden babası ikimiz icin ayrı bir ev tuttu. Ünüversite için. Ve her ay 10.000 tl göndertiyor. Uzun zamandır Tifany ile para biriktiriyorduk. Yazın londraya cıkmak için. Ve yarın için uçak ayarladık. Tifany valizini 2 hafta öncesinden hazırladığı için hemen üstünü giyindi eminim yine bar'a gidiyordu. Ben ise valizimi hazırlamaya koyuldum "-Tifany geç kalıcağız uyaansanaa sürtükk." bu cümleyi defalarca kurmama rağmen uyanmıyordu bu salak. Bende yüzüne su boşalttım. Şşşş napiyim ama bi türlü uyanmadı.
"-sandra bunu sana ödeticem ama önce hazırlanıp otagara yetişmeliyiz. "
Sonunda olayın ciddiyetinin farkına varmıştı ve cabucak kalkıp üstünü giyinmeye başladı. Ben üzerime tam kıçımın biriminde bir sort. Üstüne ise salaş yarım bir t-shirt giydim. Uzun belime kadar olan sarı saçlarımı sadece düzleştirdim ve öylece bıraktım. Gözlerimin mavisini belli etmesi için açık tonda bir makyaj yaptım. Ve sonunda hazırdım.
Ve cktık taxsi çevirdik gitmemiz 1 saat sürdü ama yetişmiştik.

Dört mevsim AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin