Oda teleportásl mögé.
[Yumi]:lám lám sokat fejlődtél N-néz rád a saringanjával-Jaj Yumi ez nem hat rám sajnos. De én nem harcolok ha te nem kötsz belém.
Ezel a lendülettel el rakod a kunait és més reggelizni a többiek Yumira néznek és ezt kérdik:ti honnan ismeritek egymást? Te majdnem ki köpöd a szőlővet.
[N]:Á az nem mindegy?-NEM-Üvölti Deidara-Jó jó el momdom ha N bele egyezik.-néz rád kérdően-pffff jó akkor mond el.
[Yumi]:Na akkor. N az unoka hugom-MIVAN AKKOR TÉGED SASUKÉT ÉS N-T HAGYTA ÉLETBE, Itachi?-kérdezi-konan-őőő igen, de ez most nem lényeg na akkor ott tartottunk, hogy N az unoka húgom és régen egyfolytában együtt voltunk. DE a kis szerencsétlent az isten odafent meg áldota minden teknikável és még a byakugant is neki addta meg a saringant is. És Itachi nekem el mondta a feladatát, hogy meg kell ölnie az egész klánunkat és azt ajánlota fel nekem, hogy meneküljek el Sasukéval N-t meg hagyam ott mert ugyis utálja és jobb hogyha meg hal. Ezt halotta N is és nekünk rontot ahogy csak tudot. Már mind a ketten azt hitük, hogy meghalt és Itachi le vitte a pincébe-azt hozzá teszem hogy Yumi 7 éves volt én meg 6-mondtad-igen. Na, ugye én és sasuke el mentünk Itachi meg megölt mindenkit-innen én fojtatom-montad és bele kezdtél-miutám elájultam ugye le vitt itachi a pincébe. Rá két napra fel keltem és tudtam, hogy mi történt kb röviden és tömören ennyi.
Mindenki néz rátok mint a bornyú az uj kapura. Rá néznek Itachira és Hidan ezt kérdezi: Te hülye vagy?
Ez idő alatt ki fárad Sasori és oda meg meg ölelni téged. Te visza öleled de Yumi néz titeket véres szemekkel.
[N]: Van vmi baj Yumi?-....... Nincs.....-mondja Yumi.
Remélem eddig tetszik bye 😎👌
YOU ARE READING
Régi jó barátok....
RandomHalika ez az első könyvem szobal ja. [N] régen nagyon jó barátok voltak Sasorival de egy nap minden vége lett....