Mama m-a chemat ziua urmatoare sa mananc micul dejun . Am dat drumul la televizor si apoi am dat pe un canal care avea ca titlu:Eliza Johnson(eu) si Ashton Irwin.....
Eu nu am inteles, Ashton Irwin nu era cel din trupa mea preferata 5SOS? Aaaaaa ba da, dar stai...
Aia sunt eu???? Cu Ashton Irwin????? Woow!!Dar sunt la o petrecere de majorat de ieri, adica a mea! Ashton Irwin a venit la petrecerea mea?!??!? Super
Dar eu m-am imbratisat doar cu Ashton de la mine din clasa care a venit de un an. Nu pot sa cred el e..... Ashton Irwin !?!?!?!?!? Aaaaaaaa!!! Dupa ce am tipat asa tare (ca mama a venit in graba) am lesinat pe masa (cu capul pe masa si cu picioarele in scaun) :)).Mama a reusit sa ma scoale cu greu si dupa ce m-am sculat i-am zis in graba ca sunt iubita lui Ashton Irwin. Apoi mi-am luat Iphon-ul si geanta, si am mers in parc.
L-am sunat pe Ashton( aaaa inca nu imi vine sa cred ca sunt iubita lui Ashton Irwin) daca poate sa vina in parc. El a zis ca face tot posibilul si a venit intr-o jumatate de ora. Cu paparatii langa el. Apoi i-am zis:
-Nu pot sa cred esti Ashyon Irwin???? Din 5SOS?? Sunt fana ta nr. 1!!!
-Asta voiam sa nu se intample...!
-Adica ce?intreb eu curioasa
-Am vrut sa ma placa cineva pentru ce sunt ca baiat nu ca Ashton din 5SOS!
-Pai..... De ce nu mi-ai zis, eu nu te-asi fi tratat ca un muzician faimos ci ca un baiat normal.
-Sper ca asa sa faci de acum
-Nu stiu daca mai pot sa fiu cu tine adica o sa apar in toate ziarele la radio etc, spun eu dezamagita.
-Nu vrei sa fi faimoasa?!
-Eu da dar....parintii.... :((Oricum mi-ar fi placut sa aflu de la tine nu vazand o poza la televizor cu noi si ....
-Stai cum, o poza cu noi ?!
-Da uite!spun eu aratandu-i poza.Dar....
-Cine a facut poza?intreaba el nedunerit.
-Pai eu nu, tu nici atat deci.. cineva de la petrecere care imi face mie rau dar iti stie si tie secretul
-Tu cu cine nu te intelegi?
-Pai o stii pe Ema de la petrecere care a turnat suc pe jos ca sa alunec?
-Da, ce e cu ea?!
-E dusmana mea de la gradinita, dar nu stiu de ce!
-Crezi ca ea a fost?intreaba el.
-Nu stiu, cred!Ciudat!!!!
O poza cu noi postata de Ema!?!??!
Cam ciudat dar are logica, adica Ema ma uraste si sta foarte mult cu Ashton. Nu stiu sigur daca ea a fost dar totusi.... de ce a facut-o!?!?!_______________P.S______________
Daca nu ati auzit de trupa: 5 Second Of Summer (5SOS) va rog sa va uitati pe youtube. Va recomand: " She looks so perfect".