BAHAGIAN 1

2.4K 17 2
                                    

Bapa nya melangkahkan kaki keluar menuju ke muka pintu. Intan menyembam kan muka nya ke sofa. Kedua-dua tangannya ditekup ke muka. Entah apa yang telah merasuknya.

Masih lagi terasa kehangatan bibir bapa nya menyentuh bibir mungil nya. Masih lagi terasa tangan bapa nya sendiri mengusap buah dada gebu nya.

Segala nya berlaku dalam kerelaan nya sendiri. Adakah dia begitu dahagakan belaian seorang yang bernama lelaki?

Intan tak mahu peduli. Adakah dia terlalu menyayangi bapa? Mungkin. Adakah kerana rasa berdosa nya terhadap bapa nya yang menduda? Entahlah.

Barangkali dia telah jauh tersesat dalam tuntutan hawa nafsunya sendiri! Fikiran Intan diasak dengan bertubi-tubi oleh persoalan yang tiada jawapan pasti.

Intan sedar tindakannya malam ini keterlaluan. Namun tidak terdapat sedikit pun rasa kesal dihatinya. Malah dia amat berharap bapanya tidak berhenti di situ saja. Intan berharap benar untuk menikmati hangat belaian seorang yang bernama lelaki.

Intan akui, dia sukakan seks. Baginya seks adalah satu luahan perasaan sebenar seseorang. Seks memberikan nya kepuasan yang tiada tolok banding nya.

Intan tidak peduli soal halal haram. Malah dia juga tidak menerima didikan agama sebenar kecuali di sekolah. Nama saja Melayu.

Sejak kali pertama mengenal kenikmatan seks, hinggalah berkahwin, seks begitu penting bagi nya. Tanpa seks ibarat minum kopi tanpa gula.

Apabila melangkah ke alam perkahwinan, Sofyan bekas suami nya, banyak membawa nya ke dunia seks sebenar. Intan berkahwin dengan Sofyan sewaktu berusia 22 tahun.

Setahun kemudian melahirkan zaki. Perkahwinan nya dengan Sofyan mendapat restu dari bapa nya. Tambahan pula Sofyan keturunan Mamak dan punya perniagaan sendiri.

Memang Intan suka orang peranakan India. Mungkin Sofyan tahu dia bukan lagi dara pada malam pertama mereka.

Namun Sofyan tidak pernah mengungkit. Sofyan bekas suaminya membelai dengan penuh kemesraan. Sofyan benar-benar memberinya kepuasan tak terhingga.

Lebih-lebih lagi bila melihat batang panjang Sofyan yang gelap menerjah masuk ke pantat nya yang putih melepak! Ah! Sungguhpun hitam tetapi di pandang manis.

Lebih lebih lagi bila kumis Sofyan menyentuh atas tundun nya. Berdiri bulu roma nya. Geli bercampur nikmat. Sofyan mahir menjilat pantat nya. Sofyan suka menyedut kelentit nya.

Paling tak tahan bila Sofyan menjulur lidahnya masuk ke dalam lubang pantat nya. Sayangnya jodohnya bersama Sofyan tak kekal lama.

Selera Sofyan mula berubah dua tahun lalu. Hinggalah membawa kepada keruntuhan rumahtangga yang di bina. Intan tak sanggup lagi untuk bersama Sofyan.

Entah di mana silapnya, entah di mana salah nya. Intan tidak tahu. Dia telah berikan segalanya. Dia telah lakukan yang terbaik.

Dia sanggup menurut segala permintaan Sofyan. Tak pernah sekali dia membantah. Cakap suaminya tak boleh dibantah. Walaupun dia tahu salah. Apatah lagi haram.

Intan masih ingat halal haram walaupun tidak mengamalkan ajaran agama nya. Intan masih ingat. Malam itu dia dan suami nya dibuai keasyikan memadu asrama.

Sofyan begitu bersemangat sekali. Entah berapa kali Intan mencapai klimaks nya, Sofyan masih lagi asyik mengerjakan lubang bontot nya.

Batang panjang hitam Sofyan lebih kurang 6 inci tetapi gemuk keluar masuk lubang bontot nya. Intan di atas katil dalam kedudukan merangkak. lubang bontot nya di angkat agak tinggi.

Bahu nya dijatuhkan ke bawah. Mukanya di sembamkan ke bantal. Sesekali Sofyan mengeluar kan keluhan sambil meramas lubang bontot nya dari belakang.

Intan suka cara 'doggie'. Dia dapat merasa batang panjang suami nya hingga ke dalam. Kaki nya agak terkangkang. Sofyan masih belum sampai.

INTANWhere stories live. Discover now