Koray kahverengi saçlı,mavi gözlü, 18'inde dikkat çekici güzellikte bir genç adamdı.
Kahverengi saçları alnına dökülüp onu rahatsız edince toplama kararı aldı. Ama maalesef yanında tokası olmadığı için bunu yapamadı. Okuldan nefret etmesine rağmen derslerini hep iyi tutardı bu yüzden sınıfta inek olan öğrenci o olabilirdi. Yani başkaları ne düşünüyor bilmiyordu fakat o kendisini böyle tanımlıyordu.
Okulun girişinde iki arkadaşını görünce yüzünde içten bir gülümsemeyle onlara doğru yaklaşıyordu.Koray-günaydın Kaan,günaydın burak.
Burak-günaydın kankaağ. Haftasonu neredeydin be partide çok güzel kızlar vardı.
Koray'ın dikkatini çoğunlukla kızlar pek çekmezdi nedenini kendisi de bilmiyordu zaten pekte üstünde durmazdı bu konunun.
Koray-biliyorsun brocum bu hafta yazılılar başlıyor. Çalışmak, öğrenmek,bilgi eksikliklerini tamamlamak gerekiyor.
Kaan-doğru ya la. Ben onu unutmuşum amaaan 1 günden nolcak lan
burak- sen ne zaman hatırladın ki knk?
Bu dediğine katılarak güldükKoray- yeter be hadi içeri girelim kimyacı bizi dışarda kahkahalarla gülerken(üstelik zil çalmışken) görürse dersinde de kahkaha attırır.
Kaan- haklısın kardo hadi gidek
Dedikten sonra okulun içine girmiştikBurak- öf aga hiç sevmiyom bu okulu, ne öğrencisi bitiyor, ne hocası bitiyor, ne sınavı bitiyor a-
Tam sövecekti ki kimyacı geldi
"Çocuklar zil çaldı hala napıyorsunuz koridorda"
- hocam bizim servisimiz geç geliyorda hocam bizde otobüsle gelince oda trafiğe yakalanınca hocam üstüne üstlük birde kavga çıkınca hocam biraz geç kalmış olabiliriz hocam çok özür dileriz
Kaan'ın bu saydıkları gerçekten oldumu diye düşünürken içimden gülmeyi de ihmal etmiyordum gerizekalı resmen bir cümlenin içinde 5 kere hocam dedi. Şimdi diyceksiniz ki nasıl içten gülünür bu koray gücü dostlarım ben gülerim dsndnsja.
"Neyse neyse tamam hadi sınıflara doğru marş marş"
İlk ders maalesef ki edebiyattı. Dersle bir sorunum olmamasına rağmen bu dersi sevmiyordum nedeni ise tamamen öğretmenden kaynaklı (dhsnhsjw). Burak bizim sınıfta değildi farklı şubedeydi. Bu yüzden biz kaan'la birlikte sınıfa gittik. Bugün yeni öğrenci gelecekti geldi mi aceba?diye düşünmeyi de ihmal etmiyordum.
Kapıyı tıklatıp gel sesi gelene kadar kapının önünde bekledik ve sınıfa nihayet girdik. Burak arkadaşının yanına oturdu. Bende bakındım boş sıra varmı diye ve orda yeni gelen çocuğun yanının boş olduğunu gördüm. Oraya doğru yürüyüp sıraya oturdum.-günaydın. Merhaba ben koray
Yeni gelen çocuk- günaydın. Bende savaş
- tanıştığıma memnun oldum savaş
Savaş-bende kayra
- Koray
Savaş- isimleri biraz karıştırıyorum da
- sorun yok
Dedim ve gülümsedim.Savaş yeşil gözlü siyah saçlı ve uzun boylu birisiydi. Benim boyumun uzun olmasına rağmen benden uzundu-_-
Önüme dönüp dersi dinlemeye başladım. Ara sıra yeşil gözlerinin üzerimde gezindiğini hissediyordum. Ne bakıyorsun demek istesem de sustum.
Sonunda ders bittiğinde savaş'a dönüp gülümsedim ve kaan'la birlikte sınıftan çıktık. O çocukta farklı birşeyler vardı ama çözememiştim. Nasıl bir farktı bu..bilmiyordum..
~ Bölüm sonuuuu
Kitabı yazma amacım yok.... Aslında var ama şuanlik söylemek istemiyorum
Herneyseeee kendinize dikkat edin aşk bahçelerim🦋