parti gecesi🍷

3 0 0
                                    

Bölüm şarkısı - dinle beni bi

Annemi zar zor ikna edip odadan çıktığımızda kendimi banyoya attım daha kendime bile bakamamıştım. Hemen ellerimi yıkayıp
Boy aynadan kendime baktığım da lanndedim bu benmiyim?
Siyah pantolonum uzun ve ince bacaklarımı sarmış,siyah gömleğimin yarısı siyah bir kemerle pantolunumun içine sıkıştırılmış ve en can alıcı nokta olan yılan modelli siyah ojemi gördüğümde ben o an kendimde değildim bu kız işi biliyor dedim hira'yı kastederek. ben bile kendime düşmüştüm olm savaş kesin düşerdi. Lan bi dk bi dk savaş ne alaka!!!!
Neyse neyse Hira'nın getirdiği bileklikleri saatleri ve yüzükleri taktıktan sonra saçlarıma maşa yapıp uçlarına hafif dalga verdim ve işte şimdi harikaydım ilk defa kendimi bu kadar güzel hissediyordum ve bu aşırı derecede hoşuma gitmişti.
Derin bir nefes alıp odadan çıktığımda merdivenlere adım atmıştım ki içerden birilerinin geldiğinin habercisi olan kahkaha seslerini duydum neyse dedim yüzüme bir gülümseme kondurup merdivenden indiğimde bütün gözler sanki üstümdeymiş gibi hissettim fakat yürümeye devam ettim. Yeni yeni gelmeye başlayan insanlar salonumuzu istila etmişlerdi. Kızların aralarında fısıldaşmalarını hiçe sayıp annem ve teyzemlerin yanına geldiğimde küçük bir baş hareketiyle selamladım onları.bizimkilerde gelmişti. Hemen konuşup gitmeliydim canım arkadaşlarımın yanına..
Teyzem ağzı açık bir şekilde hala bana bakarken ona

-merhaba teyze nasılsın iyimisin görüşmeyeli?

Teyzem- iyyim oğlum seni gördüm daha iyi oldum bu ne yakışıklılık böyle maşallahhh Allah nazarlardan saklasın ti tü tü pü

Heryerimi tükürük yapan teyzeme şöyle bir bakıp yanlarından ayrılıp bizimkilerin yanına vardığımda burak

-kardesim cabuk söyle sen kimsin benim gri esofman beyaz t-shirt seven canımın içi olan koray'cım nerde olummm?

Ben- kardeşim bugün özel bir gün

Dediğimde hepsinin garip bakışlarına maruz kaldım

-ne yani kardeşimin doğum gününede mi eşofman t-shirt geliyim?
yanii

Herkes haklısın anlamında başını sallarken sırıttım ve etrafıma bakınmaya başladım.
Kaan eğilmiş ve kulağıma birşey fısıldamaya çalışıyordu ona izin verdim ve keşke izin vermeseydim dedirtti pezevnk

Kaan- savaş'ı arıyorsan bar bölümünün oraya bak oda sana bakıyor zaten
Diyip sırıttı.

bana baktığını duyunca kalbim tekledi..Dönüp ona bakmaya cesaret edemedim. Derin bir nefes çekip ona doğru döndüğümde göz göze geldik "demkki neymiş hala bana bakıyormuş" dedim içimden. ne ben gözlerimi çekiyordum ondan nede o benden. Ayağa kalktı ve bana doğru gelmeye başladı dudaklarının sadece bir tarafı kıvrılmıştı.(piç gülüşü severim xkdjdnsdmsjsjajsajajajajaj jsnsj)):)tm uzatmıyorum be;)^~°^
o adım attıkça içimdeki organlar özellikle kalbim taklalar atıyordu. Yanıma gelip durduğunda bizimkilerle ufak bir sohbet edip bana doğru eğildi şuan tam dibimdeydi. O güzel kokusu öyle bir yakınımdaydı ki dayanamayıp derin bir nefes çektim böyle yaptığımı görünce hafiften güldüğünü duydum. Kulağıma doğru yaklaştı ve sıcak nefesini hissetmemi sağladı. Ve sonra dedi ki
-biraz balkona çıkmak istermisin güzelim?
Başımı salladım ama son anda farkettim cümlenin sonunda olan güzelim kelimesiniiii gözlerimi büyüterek ona baktığımda tatlı tatlı sırıtıyordu. Birşeylerin hareketlendiğini alttan hissediyordum-_- hemende olmazdı ki bu kadar mı etkiliyordu beni.. daha kendime bile itiraf edemediğim duygularım ve savaş'la birlikte balkona doğru ilerlemeye başladım.
Balkonun kapısını açıp tam içeri giriyordukkii Az kalsın iri yarı bir adam bana çarpacakti. Taa ki savaş beni belimden tutup kendine çekene dek( böyle olacağını düşünüyordum...)
Adam geçip gitmişti ama savaş ve ben aynı pozisyonda(kapıya yapışık ikiz gibi veya 404 yapıştırıcı ile tutturulmuş bir biçimde)
duruyorduk. O kadar yakınlık vardı ki onun altındaki sertliği hissetmiştim. Garip olmuştum ben onunkini hissettiysem oda benimkini hissetmiştir dedim ve dank etti hemen kendimi ondan çekip üstümü başımı düzelttim. Bu halime bıyık altından güldü ve oda gömleğini düzeltti ne giydiğine daha yeni bakma fırsatım olmuştu.
Altında siyah bol paça bir kot pantolon üzerine ise gece mavisi parlayan elmacık kemiğinin üzerinde küçük küçük yırtıklar olan bir gömlek giymişti. Gözüm 2 düğmesi açık olan gömleğin içindeki tene kaydı oraya baktığımı gördüğünde yanaklarımın kızardıgini biliyordum .rezillik..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

psikopat B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin