+*** *** ** **
James ben
Sağındaki parkta bekle beni
Bir kaç dakikaya oradayımTelefonuma gelen bildirimle kafamdaki düşüncelerden arındım cebimden çıkardığım telefonun kilitlini açıp yazan mesajı okuduğumda etrafımı sanki bir obs kamerası gibi taradım ama dediği gibiyse eğer çevremde olması saçma olurdu yani ne yapacak beni köşeden beş on dakika izleyecek sonra gelecek ve beni bayıltıp kaçıracak sonra terkedilmiş bi bana yada bi depoya götürecek beni sonra en kötülerini patronlarını getirecek ama bence james başlarıdır şerefsiz mafya lideri vibe I veriyor çünkü OFF SE SAÇMALIYORUM BEN YAA ÇOCUK PARKTA BEKLE BENİ DEMİŞ BU KADAR JAYJAY UZATMAAA!!!
Markete girdim ve bir kaç gofret ve cips alıp parktaki bi banka oturdum.Elimdeki poşeti kenara koydum .elimdeki cips paketini açtım ve parkta oyun oynayan çocukları izlemeye başladım.Hepsi çok tatlıydı.
"Neden benim dedin?"
James ın Birden yanıma oturup konuşmasıyla korktum.e haliyle de ne dediğini anlamadım.
"Ne?"
"Neden güvenlik kulübesinin yangınını ben çıkardım dedin?"
"İstemedim"
"Neyi?"
"Eğer bi sefer daha disipline gidersen okuldan atılacaktın.bende atılmaman için benim dedim."
"Neden?"
"Ne neden?"
"Neden okuldan atılmamamı engelledin?"
"Bilmem."
"Ne bilmem!,sen gerizekalı mısın jayjay?durduk yere başkasını suçunu üstlenerek sicilini batırıp okuldaki oturumunu kaybettin ve bunun sebebini bilmiyor musun¿?"
"Ben insanlar üzülsün istemiyorum bu yüzdendir belki,hem yardım et hemde çapraz sorguya çekil vayy beee"
"Sen gerçekten gerizekalısın"
"Ya niye öyle diyon şimdi ,bi teşekkür eder insan sen bana hakaret ediyorsun"
"Niye edeyim ben senden böyle bişey istemedim."
"Yabukadardakabaolamazinsanya"
Dediklerimi hıphızlı bi şekilde söylediğim için anlamamış olsa gerek"Ne?"diye sordu
"Yok bişey"
"Ailene bu disiplin olayı haber veriliyor bunda da haberin vardır sanırım¿"
Evet"
"Ne dicen peki şahsen benim senin gibi bir oğlum olsa sikseler ateşle oynarken güvenlik kulübesini yaktığına inanmam"
"Ben yaptım demicem ki olayları olduğu gibi anlatıcam."
"Bence sakin karşılamayacaklar bu durumu gör bak"
"Ya neden öyle diyorsun onlara bi arkadaşımın okuldan atılmasını engellemek için suçu üstlendiğimi söyleyeceğim ve onlarda sakin karşılayacaklar ya tamam kızacaklar ama ben yapmadığım için büyültmezler yani sanırım "
"Niye yalan söylüyorsun?"
"Ne yalanı be doğru işteben mi dedim gelin elime mazot dökelim sonrada yakalım nasıl hissetitiriyor diy-"
"Bend demedim sangwon dedi onu hem ben Ondan bahsetmiyorum biz arkadaş değiliz"
"E olalım o zaman"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selam~~
TraineeA yi Nası tanıdığımı sormayın. Kdğsmxğsmxpe
İnsta keşfetime sangwon un sokak performansından bi fotosu çıktı gördüğüm an 'kim bu yürüyen taş' diyip arklarıma sordum fln öyle tanıdım bu harikulade grubu .sonra da jayjay e tutuldum zaten onu görünce tutulmamak anormallik içerir mükemmel kelimesinin beden bulmuş hali TRAİNEEA grubudur🤍💟Gerçek yaşları ve ficdeki yaşları aynı değildir aynı şekilde karakterleri de. bunlar tamamen benim kafamda kurduğum jj ve James karakterleri burası watty yani kafama göre hararet ediyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli Balonlar🎈🎈 [traineeA James&jayjay]
FanficARA VERİLDİ!! Sangwon-"ama varya güvenlik kulubesi yanarken izlemek aşırı iyiydi olum anlatamam güvenliğin götü fln nasıl tutuşuyo " James wonun ensesine bir tane geçirdi bu lafın üzerine James-"salak mısın olum bide gülüyo okuldan tekmeyi yiyorduk...