Giriş

13 2 4
                                    

Giriş bölümü ilk bölümden çok daha güzel oldu galiba.Okumaya doyamıyorum çünkü,neyse geçin hadiii.



Bir,iki,üç.Kaset.

Dört,beş,altı.Oyun.

Yedi,sekiz,dokuz.Kestik.

Ve,on.Gerçeğe dön.

Hadi,gerçeğe dön.

Gerçeğe...

Dönemedi.O akşam bir daha asla gerçeğe dönemedi.İlk vahşet zevk verdi,ikinci vahşet acıttı,üçüncü vahşet durması gerektiğini söyledi.Duramadı.Gerçekler ile hayalleri karıştıran bir insan nasıl durabilirdi ki?

"Beni sevmemeliydin." dedi.

"Nasıl bana değer verdin sen?" kucağındaki bedene sarıldı.

"Yalvarırım,yalvarırım eskiye dön." 

"Üçe kadar sayacağım,eskiye döneceğiz beraber."

"Bir..." eskiye dön.

"İki..." eskiye dön.

"Üç..." gerçeğe dönme.

"Dön,dön,dönsene!" sarsılmıştı,sarsmıştı.

"Allah'ım,çok özür dilerim.Özür dilerim,beni benden al,eskiye döneyim." çırpındı,yumruklar savurdu.

"Bir dakika..." dedi kendine.

"Gerçek değil ki?Masal dünyasında yaşıyorum,öyle dedi."

"Masallar gerçek olmaz,bu da gerçek değil."

Siz hiç hayallerde yaşadınız mı?Hayal sandıklarınız gerçek olsaydı eğer,savursaydınız her şeyi.Gerçeğe döndüğünüzde savrulsaydı bedeniniz.Her saniye...Her saniye acı çekseniz,acıtsanız,acısanız...

"Ben en çok sana kandım,inandım." dedi karşısındakine.

"Ama beni en çok sen kanattın be." burukca gülümsedi,ölseydi daha az acıtırdı.

Bir su birikintisi,karıncalar birikintiye yürüyor.Su karıncayı yutuyor.Puslu olan her gece her saniye can alıyor,pus geçince her şey normale dönüyor.



OTOSTOPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin