Tringgg........tringggg.....
De eerste bel ging maar ik hoefde nog niet naar de les ik heb de eerste 2 uur niks dus genoeg tijd om rond te kijken. Er kwamen een groep jongeren op me af lopen en ik zei "ehh hallo ik ben Emma" dus! zei een van de jongeren jij bent nieuw hier zeker verbaast me niks zie die kleding en dat haar weet nog niks van de mode zeker hahahaha!!
Ze begonnen me te duwen en te spugen in me haar toen ze klaar waren en weg gingen ging ik huilent naar buiten.Ik wil niet naar deze school ik wil naar huis naar me vrienden van me oude school waarom heb ik nou zo'n rot leven?! Snik...
Opeens kwam er een jonge naar me toe "hey" zei die ik zei natuurlijk hoi terug.
Ga jij niet in mijn haar spugen en me duwen en naar me schelden de jonge zei niks het was lang stil
Snik..... "hey wat is er je moet er niet naar luisteren wat ze tegen je zeggen ik ben ook heel lang gepest maar dat is nu over want ik deed het terug!" "Hoe dan" nou gewoon iets verzinnen zodat je ze terug kan pakken ow ik ben trouwens brandon"
"Ow ik ben Emma" "ha zo heet mijn nichtje ook" " ow ook toevallig"Wat een rarre gans is dat zeg
Dacht ik."Kom ik leid je wel rond waar moet je zo heen?"
"Uhm... B13" " oke kom maar mee" toen ik weer binnen was zag ik de groep jongeren weer maar ik negeerde ze en liep me Brandon verder "dit is de kantine" "Wow die is echt groot mijn kantine was gewoon een klas lokaal" "hahaha hey wacht is mag ik jou rooster is zien.....dat is toevallig je zit bij mij in de klas" ow leuk bij teminste iemand die ik een beetje ken.
"Ow gezellig"Tringggg......tringggg.....
"Kom de bel is gegaan we moeten naar de les we hebben wiskunde" "Ow wauw echt een vak waar ik op zit te wachten" "Ja ik haat het ook maarja het leven is nou eenmaal niet eerlijk hè!.
"Je hebt gelijk nou kom we gaan voor we telaat komen"De dag was afgelopen en ik stond buiten op me moeder te wachten en toen kwam brandon aan lopen "hey op wie wacht je?" "Op me moeder maar ze komt me toch niet halen ik ga wel gewoon 5 km lopen" "je mag wel met mij mee rijden als je dat wilt?" "Ja graag dankje"
"Hey pap mag iemand mee liften?" "Ja tuurlijk wie is het" "een nieuw meisje Emma" "ooooeee een nieuw meisje" "pap doe normaal!" "Ehh hoi ik ben Emma" "hoi ik ben dirk waar woon je precies?" "Graantv laan 76" "zo dat is best wel verweg meisje komt je moeder je niet halen?" "Nee ik moet vanavond alleen op me kamer eten omdat me moeder iets met me vader wil bespreken en ze is toch sjaggie dus het maakt me niet zo veel uit krijg ik teminste niet overal de schuld van"
25 min later.....
Zo daar zijn we dan zei dirk de vader van brandon. "Hey ik zie je morgen he Emma" "ja is goed doei bedankt dat ik mee mocht rijden" "tuurlijk je bent altijd welkom bij ons oke dus als er wat is hier is de nummer van mij en brandon" "oke bedankt en fijne avond nog"
"Jij ook meid" en ze reden weg. Toen ik binnen kwam duwde me mam een bord met eten in me handen en stuurde me naar boven en gingen me ouders tegen elkaar schreewen en zo ging het de hele avond verder toen het stil was ging ik maar slapen em hoopte ik dat het morgen wel een leuke dag werd.