Painting White Roses Red, Bloody Painter

217 17 4
                                    

⇝Yaşadığın kasaba sanata olan sevgisi ile tanınmış olan bir kasabaydı bu yüzden her sene bir sanat sergisi düzenlenmesi kaçınılmaz olurdu.

⇝Ve sende bir iki kara kalem çalışma ile sergide ufak bir yer edinebilmiştin.

⇝Bu senin için büyük birşey değildi fakat seni isteyen birileri için sana ulaşmayı kolaylaştıran bir yoldu.

⇝Sergi yine kasaba da güzel bir düzenle kurulmuştu ve sen de bu sefer sadece gezmek için gelmiştin.

⇝Sergideki en büyük tuvalin önünde bir kız gördün. Kiloş bordo eteği altında titreyen bacakları ve yüzündeki gergin ifade seni kendine getirdi. Onun sorunu neydi?

⇝O, kocaman tuvaldeki kırmızı gülücüğün ne ile yapıldığını bilen tek kişiydi.

⇝Yanına gidip sorunu sormak istedin fakat kafanı ikinci kez çevirdiğinde orada olmadığını gördün. Bu seni sebepsiz yere gerdi.

⇝Tekrardan önüne bakıp hiçbirşey olmamış gibi davranmaya devam ettin ta ki omzunda bir ürperti hissedene kadar..

⇝Bordo kiloş etekli kız sana dehşete kapılmış gibi bakıyordu.

⇝"Kaç, yoksa seni de boyaları gibi kullanır. Lütfen kaç ve canını kurtar. Lütfen, sana yalvarıyorum!"

⇝"Geliyor.."

⇝Ne olduğuna anlam veremediğin sırada başka bir tarafta birinin varlığını hissettin.

⇝Uzun masmavi ve sol yakasının altında gülücük bulunan ceketli bir adam sana elini uzatıyordu.

⇝"Merhaba hanfendi, ben Helen Otis."

⇝"Y/N"

⇝"Biliyorum.. "

⇝İşte herşey böyle başlamıştı. Sana birşey göstereceğini iddia etti, seni kenara çekti ve orada bayıltıp kaçırdı.

⇝Gözlerini eski bir kulübe de açmıştın... Buraya, bu adama ve onun sanatına alışmak çok kısa (!) sürmüştü.

⇝1 yıl.

⇝Burada ona alışmaya ve akıl sağlığının kaybetmemeye özen göstermek aşırı zor olmuştu.

⇝Çünkü sende artık tuvaldeki kırmızı boyanın damarlarında akan sıvıdan yapıldığını biliyordun.

⇝Düzgün, sadece resim çizen sessiz birine benziyordu.

⇝Nereden bilebilirdin ki resimlerini kanla yaptığını.

⇝1 yıl olsa bile hala güven sorunları yaşıyordun fakat o seni getirmeden önce bir süredir izlediğini, takip ettiğini ve aşık olduğunu anladığını söylemişti.

⇝Seni 1 yıldır olabildiğince koruyor ve seninle her yönden ilgilenmeye çalışıyor.

⇝Kendini bu adama adayacak ve onun garanti ettiği mükemmel geleceğe adımı atacak mısın? Yoksa eski yaşantının bastırdığı özlemi susturamayıp ilk fırsatta kaçacak mısın?

------

İçime sinmedi :(

𝙃𝙀𝘼𝘿𝘾𝘼𝙉𝙊𝙉 // 𝑪𝒓𝒆𝒆𝒑𝒚𝒑𝒂𝒔𝒕𝒂  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin