My AL Fleet's

947 12 13
                                    

Fleets that I have available in azur lane, I counted them and put them into full sets of fleets.
( No flex intended, just bored and need the opinions of you peeps )

SAKURA EMPIRE FLEETS

S.E.F 1: Shinano (CV) Amagi (BC) Amagi-Chan (BC) Yukikaze (DD) Atago (CA) Takao (CA)

S.E.F 2: Hiryuu (Retrofit CV) Nagato (BB) Kirishima (BC) Noshiro (CL) Suzutzuki (DD) Fubuki (DD)

S.E.F 3: Souryuu (Retrofit CV) Suruga (BB) Kaga (BB) Fuubari (CL) Shirayuki (DD) Kinugasa (CA)

S.E.F 4: Ryuudou (CV) Mutsu (BB) Hiei (BC) Kinu (CL) Ayanami (DD) Yura (CL)

S.E.F 5: Kaga (CV) Hyuuga (BB) Ise (BB) Mogami (CL) Umikaze (DD) Suzuya (CA)

S.E.F 6: Shoukaku (CV) Taihou (CV) Akagi-Chan (CV) Nowaki (DD) Kasumi (DD) Hanazuki (DD)

IRONBLOOD FLEETS

IB.F 1: Bismarck (BB) Graff Zeppelin (CV) Tirpitz (BB) Z1 (Retrofit DD) Prinz Eugen (CA) Z23(Retrofit DD)

IB.F 2: Weser (CV) Ultrich Von Hutten (BB) Scharnhorst (BC) Emben (CL) Z46 (DD) Roon (CA)

IB.F 3: Elbe (CV) Friedich Der Grobe (BB) Lutzow (BC) Prinz Adalbert (CA) Duatchland (CA) Admiral Graf Spee

ROYAL NAVY FLEETS

R.N.F 1: Illustrious (CV) Warspite (BB) Hood (BC) Belfast (CL) Sirius (CL) Dido (CL)

R.N.F 2: Ark Toyal (Retrofit CV) Nelson (BB) Prince of Wales (BB) Javelin (Retrofit DD) York (CA) Swiftsure (CL)

R.N.F 3: Chaser (CVL) Renown (BC) Duke of York (BB) London (CA) Aurora (CL) Fortune (DD)

R.N.F 4: Victorious (CV) Rodney (BB) Valiant (BB) Charybdis (CL) Sheffield (CL) Glowworm (DD)

EAGLE UNION FLEETS

E.U.F 1: Enterprise (CV) Essex (CV) North Coralina (BB) Laffey (Retrofit DD) Helena (Retrofit CL) Portland (Retrofit CA)

E.U.F 2: Shangri-la (CV) Alabama (BB) New Jersey (BB) Indianapolis (CA) San Diego (CL) Montpelier (CL)

E.U.F 3: Intrepid (CV) Colorado (BB) Oklahoma (Retrofit BB) Bristol (DD) Reno (CL) Ingraham (DD)

E.U.F 4: Ticonderoga (CV) Tennessee (BB) Arizona (BB) McCall (DD) San Francisco (CA) Cleveland (CL)

E.U.F 5: Yorktown (CV) Maryland (BB) California (BB) Northamption (CA) Brooklyn (CL) Pheonix (CL)

E.U.F 6: Hornet (CV) Wahington (BB) Nevada (BB) Chicago (CA) Pensacola (CA) Quincy (CA)

E.U.F 7: Lexington (CV) Pennsylvania (BB) West Virginia (BB) Mullany (DD) St. Louis (CL) Morrison (DD)

NORTHERN PARLIAMENT FLEETS

N.P.F 1: Sovetskaya Rossiya (BB) Volga (CV) Sovetskaya Belorussiya (BB) Kirov (CL) Tashkent (DD) Tallinn (CA)

DRAGON EMPERY FLEETS

D.E.F 1: Chen Hai (CVL) ??? (??) ??? (??) An Shen (Retrofit DDG) Yat Sen (CL) Tai Yuan (DD)

SARDEGNA EMPIRE FLEETS

SD.E.F 1: Impero (CV) Vittorio Veneto (BB) Giulio Cesare (BB) Pola (CA) Duca degil Abruzzi (CL) Zara (CA)

IRIS LIBRE/VICHY DOMAIN FLEETS

NONE

There done

The Commander of Vengeance ( Betrayed Reader X Azur lane X OC Shipgirls )Where stories live. Discover now