Чімін завжди трепетно любив зірки. Він міг годинами розглядати їх у телескоп, подарований, ще в далекому дитинстві, мамою. Або просто спостерігати за ними, лежачи на розстеленому на галявині, біля будинку, картатім покривалі. Але більше тих зірок, що у небі, його вражали і захоплювали чорні зірки на своєму зап'ясті. Вони з'явилися зовсім недавно, і Чімін ще не встиг звикнути до них. Сузір'я Кита, яке засяє під час зустрічі з його соулмейтом. На обох руках. Кажуть, зірки вершать долі. І це не приказка, це справді так.
Чіміну було дуже цікаво, як виглядатимуть його зірки при цій самій зустрічі. Дуже. І незважаючи на те, що світ був такий величезний, а він, Чімін, жив у такій глушині, він все одно вірив і тішив себе надією одного разу зустріти того самого.
— Техьон, — перебив Чімін порожню балаканину друга і задумливо втупився в келих із молочним коктейлем, ліниво помішуючи його яскраво-жовтою соломинкою. — Ти бачив колись сяючі зірки на зап'ясті? Хоч у когось...
— Знову думаєш про соулмейта? — фиркнув Техьон і, витягнувши зі свого келиха соломинку, випив рештки коктейлю.
— Забудь ти про нього. Не сприймай усе так близько до серця. Стався до сузір'я, як до простого тату. Не більше. Ми маємо свободу вибору, і навіть ці дурні зірки не мають права у нас її забрати.
— І тобі ніколи не було цікаво, хто він, той, хто носить те саме сузір'я, що й ти? — глянув він на друга здивовано.
— Я почав зустрічатися з Хосоком ще до появи зірок. І не хочу нічого міняти, — уперто заявив він і, гризячи кінчик соломинки, втупився у вікно, розглядаючи людей, що проходять повз кафе. — Думаєш, хоч хтось із них знайшов свого соулмейта? Сумніваюсь. Я не знаю жодної такої пари. Це занадто складно. Та й безглуздо, — він повернувся до Чіміна і, посміхнувшись, поплескав себе долонею по грудях. — Ти маєш покладатися лише на своє серце.
Чімін розумів, що друг певною мірою правий. Безумовно має рацію. Але мама, якої з Чіміном більше не було, в дитинстві розповідала йому надто багато казок про щасливих коханих, які знайшлись завдяки зіркам. І схоже, Чімін надто вже перейнявся цими розповідями. Він боявся починати стосунки з тим, чиє сузір'я було не таким. Боявся, що такі стосунки заздалегідь приречені на провал. Однак незважаючи на це, самотнім він зовсім не був, із задоволенням спілкувався з людьми і був дуже дружелюбний. Йому навіть запропонував зустрічатися вельми симпатичний хлопець, що перебрався в їхнє провінційне містечко зі столиці, і тепер живе в будинку по-сусідству. Він був милий і люб'язний, допомагав Чіміну косити газон на ділянці і запрошував його до себе в неділю на кекси з полуничним джемом, які пік сам. Джин був йому приємний і старший був лише на кілька років... Але на його зап'ясті зірки вишикувалися в зовсім невідоме світові сузір'я. Тому Чімін відмовив йому.
Іноді його лякала думка про те, що він може залишитися самотнім назавжди. Він вірив, що прожити життя щасливо можна лише із соулмейтом. Батьки Чіміна мали сузір'я Пегаса і Дельфіна. І вони зовсім не вжилися разом. Батько пішов дуже давно, куди і до кого Чімін навіть не знав. А коли не стало мами, турботу про сім'ю, про своїх двох молодших взяв на себе старший брат. Чіміну було його шкода і він намагався допомогти йому, чим міг. Але брат все одно завжди був дуже втомленим і зовсім не хотів говорити з ним про зірки. Чіміну не вистачало мами... Коли він, будучи зовсім маленьким, засинав після маминих оповідань, дивлячись у посипану жовтими зорями, що світяться, стеля, він уявляв, як одного разу на його руці теж з'являться зірки, і він тут же побіжить показувати їх мамі. І вони разом шукатимуть сузір'я на небі, говорячи годинами... Але мама так і не побачила його зірок. І не було кому порадіти їхній появі разом із Чіміном. Навіть найкращий друг Техьон не хотів нічого слухати.
Був холодний вологий ранок. Чіміну зовсім не хотілося цього, але він був змушений їхати поїздом до столиці. Він страшенно не любив дорогу та громадський транспорт. Але брат просив з'їздити до родини мами, які мали передати якісь документи. І він не міг відмовити. Чімін не просто не любив транспорт, він його, відверто кажучи, боявся. Що разу, коли він їхав на будь-чому, йому здавалося, що це остання його поїздка, останні хвилини його життя. А коли вже треба було їхати на метро, на нього взагалі нахлинула паніка. Але уникнути метро у столиці – завдання не з простих. Тож зі страхом доводилося боротися. Чімін виходив на потрібній станції, весь спітнілий, з прилиплим до змоклого чола волоссям, коли раптом помітив слабке світіння крізь тонкий рукав сорочки. Майже не дихаючи, він смикнув рукав нагору, та так, що відірвався і відлетів у бік ґудзика з манжету. Зірки сяяли. Справді, сяяли, як і розповідала мама. Вони більше не були чорними, а переливалися сріблом та перламутром, видаючи свічення. Чімін спочатку в шоці завмер, не вірячи в те, що відбувається, а потім, немов опритомнівши нарешті від наслання, потрусивши голову, квапливо оглядаючись на всі боки. Але станція вже була порожня, а поїзд набирав швидкість. Так Чімін знайшов свого соулмейта. І втратив. Він, як божевільний, тинявся вулицями, а потім почав їздити з однієї станції на іншу, намагаючись знову його відшукати. Стільки, скільки він їздив за цей день, не їздив за все своє життя. Але все виявилося марно. Зірки темніли та згасали. І невдовзі знову стали чорними. До родичів він приїхав пізно вночі. Втомлений, неживий і з замотаною навколо зап'ястя носовою хусткою. Йому не хотілося бачити згаслі зірки. Додому він повернувся на ранок. І хоча те, що трапилося, ніби з'їдало його зсередини, він не зміг нікому розповісти. Це було надто ганебним. Так йому здавалося. Інші проживають життя, навіть не розраховуючи на зустріч із соулмейтом. Він зустрів. І впустив.
З того дня минуло півроку, а Чімін все ще обмотував навколо зап'ястя білий бинт. Він більше не ночував під зоряним небом. І не дивився більше в телескоп. Йому здавалося, що зірки посміялися з нього, зрадили його, того, хто так сильно їх любив. Чімін все ще був на них скривджений і не міг вибачити. І незважаючи на це, страшенно сумував за ними.
— Чіміне, — коли той уже лежав під ковдрою, в кімнату, тихо зачинивши двері, зайшов брат. Він часто повертався пізно. —Ще не спиш?
— Ні. Що таке? — Чімін сів, накинувши ковдру на плечі.
— Я там привів трьох. Усього на одну ніч. І є один хлопець, буквально трохи старший за тебе. Нічого, якщо він переночує з тобою? — він чув по голосу брата, що тому було ніяково знову просити про це.
— Звісно.— Так відбувалося не вперше, і Чімін уже звик до гостей. Брат працював рятувальником і часто приводив додому тих, кому не було куди піти з якихось причин, будь то пожежа або землетрус. Адже біда може статися з будь-ким. Чімін пишався своїм братом і мріяв стати схожим на нього, стати таким самим доброчесним.
— Яке у тебе сузір'я? Воно має назву? — звично спитав Чімін, дивлячись на незнайомого хлопця, який зі стомленим, змученим виглядом розкладав крісло-ліжко поряд з Чіміном, навіть не спромігшись сказати свого імені.
— Не знаю, — кинув хлопець хрипко, струснувши чорним чубчиком.
— Покажи мені. Я знаю дуже багато сузір'їв.
— Не хочу, — хлопець невдоволено стиснув губи в тонку смужку і почав розстеляти постільну білизну, що видав братом.
— Чому?
— Мені байдуже, що там за сузір'я.
— Ти теж не хочеш знайти свого соулмейта?
— Це лише дурні казки. Мені важливіша реальність.
— А я одного разу зустрів свого соулмейта... — промовив Чімін тихо і сам здивувався. Адже він так довго про це мовчав.
— Правда? — хлопець трохи пожвавішав і обернувся, дивлячись на нього зацікавлено. — Ти впевнений?
— Так, - Чімін від збентеження за сказане укутався в ковдру глибше.— В столиці. В метро. Але я не бачив цієї людини. Не знаю хто він. Все сталося так швидко... Але вони сяяли, — Чімін усміхнувся, м'яко торкнувшись кінчиками пальцем бинта на зап'ясті. — Мої зірки дуже гарно сяяли.
— Можеш вважати, що тобі пощастило.
— Пощастило? Я так не думаю, — промимрив, дивлячись у стіну за спиною хлопця. — Та краще б я його ніколи не зустрічав. Чим отак зустрів і втратив. Це жахливе почуття... Мені так хочеться повернутися туди, на той момент, знайти його. Але я нічого не можу зробити...
— Не кори себе зайве і забудь про це. Ти все одно його більше не зустрінеш.
— Напевно ти правий.
— Все буде в порядку. Це сузір'я ніяк не може завадити тобі закохатися, — він трохи посміхнувся, присівши на край крісла-ліжка. — Мабуть. А що в тебе сталося? — Чіміну стало ніяково від того, що той, у кого справді трапилося лихо, сам підбадьорює його.
— Був ураган біля моря, — відповів той сухо. — Чув?
— То ти із сусіднього міста?
— Так, — він підвівся і, відвернувшись, почав стягувати чорний тонкий светр. Чімін зніяковіло почервонів і хотів уже лягти на подушку, але помітив наклеєний на зап'ясті хлопця великий і щільний тілесний пластир. — А я як дурень бинтую...
— Що? — хлопець обернувся, і Чімін зніяковів ще дужче.
— Нічого, це я так, думки вголос, — буркнув Чімін і ліг, відвернувшись до стіни.
— Добраніч.— Юнгі, як з'ясувалося його ім'я пізніше, вранці не пішов. Брат сказав, що той залишиться ще кілька днів. І Чіміна це чомусь порадувало. Щось було привабливе в цьому хлопці. Він був спокійний і небалакучий. Холодним, але водночас уважним. Трохи насупленим і якимось задумливим. Чи від лиха, що сталося з ним, чи був таким сам по собі. Весь день Чімін намагався якось відволікти і розважити гостя, що затримався. Але той все одно залишався похмурим, навіть ту вчорашню легку посмішку повернути не вдалося.
— Може, ти чогось хочеш? — вкотре запитав Чімін хлопця, який сидів на газоні, трохи відкинувшись назад і, заплющивши очі, підставляв своє бліде обличчя сонячним променям.
— Хочу тишу.
— Гаразд, — Чімін понуро опустив голову і піднявся з трави.
— Ні, — поспішно вхопив Юнгі його за край яскравих шортів. — Я не це мав на увазі. Ти можеш залишитись і помовчати зі мною разом.— Чімін усміхнувся і сів назад. Мимоволі він залюбувався хлопцем. Незважаючи на закатований вигляд та легкі синці під очима, той був дуже привабливим. Чорне волосся, біла шия, гострі ключиці, тонкі пальці... Темно-синя футболка, позичена ним у Чіміна, виглядала дуже контрастно з його блідою шкірою, чому той здавався й зовсім білим, як сніг.
— Ти в мені так дірку протреш. Давай мовчати із заплющеними очима.
— Як ти... Ти ж... Я думав, ти не бачиш... — Чімін відвернувся, дивлячись на газон.
— У тебе є пара?
— Чому ти питаєш? Адже я вчора розповідав...
— Я не про соулмейта.
— А мені інший не потрібен.
— То ти справді чекаєш того єдиного та неповторного? — пролунало незвично глузливо.
— Ну і ну.
— Так, чекаю. І якщо так хочуть ці чортові зірки... помру на самоті! — зло кинув Чімін і, схопившись, кинувся до будинку.
— Стривай! Я не хотів тебе образити!
— Чімін, — поскреготів Юнгі у двері кімнати. — Я можу увійти?— Чімін не відповів, лише притиснув коліна до грудей міцніше. — Пробач, якщо зачепив тебе, — хлопець таки увійшов і несміливо присів на край ліжка.
— Не пробачу.
— Та перестань. Не гнівайся.
— І чому ніхто не вірить у долю? Всі навколо тільки й роблять, що сміються з цих зірок і зневажають їх. Ось тому всі й живуть так нещасливо.
— Може ти і правий. Але ж люди не можуть все кинути і роз'їжджати світом у пошуках. Та й жити в очікуванні сяйва зірок теж неправильно. Поки сподіватимешся, життя пройде повз. Потрібно просто жити тим, що є.
— Не хочу так.
— Просто тобі всього сімнадцять, і ти...
— Дитина? Говориш так, ніби тобі набагато більше, і ти все знаєш про життя, — фиркнув Чімін роздратовано.
— Гаразд, ти маєш рацію, — він кивнув і встав.
— Просто реальність дорожча за ті ілюзії, в яких ти живеш. Чімін приймав перед сном душ і ніяк не міг перестати думати про Юнгі. Він хотів ще ображатися на нього, щоб той зрозумів, що не має рації, але в той же час боявся, що він скоро поїде і більше вони не побачаться. А Чіміну хотілося встигнути стати трохи ближче. Зовсім трошки. Просто дізнатися, яка він людина і яка його власна реальність, якою він так хизується. Тільки коли потягнувся за шампунем, Чімін згадав про намоклу пов'язку на руці. Її звичайно треба було зняти. І він зняв. Зняв і сіпнувся назад, приклавшись головою об кафель. Ні, зірки не сяяли як за тієї першої зустрічі, вони просто були сріблястими. Спокійними та холодними. І однозначно не чорними. А це могло означати лише одне. Від раптового здогаду у Чіміна пробігли мурашки між лопатками, а серце шалено забилося об ребра. Швидко домившись, він квапливо одягнувся і вибіг з ванни. Юнгі сидів у спальні прямо на підлозі з якоюсь старою книгою в руках. Чімін на мить завмер, а потім без роз'яснень кинувся до нього, відкидаючи книгу і хапаючи його за руку.
— Що з тобою? — відсунувся хлопець і, вивільнивши руку, сховав її за спину.
— Хочу подивитись... Дай мені подивитись... — залепетало у відповідь те, наче кошеня крутячи головою і намагаючись підібратися до нього то з одного боку, то з іншого.
— Сказав уже. Не хочу, — викарбував Юнгі твердо і непохитно.
— Будь ласка, — Чімін помолився. - Це дуже важливо.
— Навіщо? — хлопець дивився на Чіміна незрозуміло.
— Я не твій, — заперечливо хитнув головою. — Якби був твоїм, у тебе б... — він раптом замовк, дивлячись на чімінову руку. — Вони... справді сріблясті? — здивовано видихнув. А потім, повернувши свою руку долонею вгору, різко зірвав пластир.
— Сузір'я Кита... — пробурмотів напівпошепки Чімін вражено, не вірячи своїм очам. — Сузір'я Кита... Моє сузір'я... — лепетав він, торкаючись пальцями таких знайомих зірок на чужій руці.
— А ти мені не вірив. Ніхто не вірив, що я знайду...
— І вони тепер такими будуть?
— Мабуть. Якщо ти звичайно завжди будеш зі мною, — Чімін зніяковіло посміхнувся, глянувши на знову серйозне обличчя Юнгі.
— Мені більше подобалися чорні.
— Подобалися? Ти їх пластирем заклеював!
— Тепер не буду. Виглядає не так уже й погано, — він підніс свою руку до руки Чіміна, розглядаючи обидва абсолютно ідентичні сузір'я.
Чімін не знав, як він повинен поводитися зі своїм соулмейтом. Але все, що йому хотілося зараз, це просто обійняти його та не відпускати. Він так і зробив, стиснув його так міцно, як тільки міг і, розтягнувши губи у щасливій усмішці, прошепотів:
— Спасибі, що знайшовся.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сузір'я Кита
Teen FictionБільше тих зірок, що у небі, його вражали і захоплювали чорні зірки на своєму зап'ясті. Вони з'явилися зовсім недавно, і Чімін ще не встиг звикнути до них. Сузір'я Кита, яке засяє під час зустрічі з його соулмейтом. На обох руках. Кажуть, зірки вер...