Part~1

101 4 24
                                    

Umarım beğenirsiniz. Böyle bi 5/10 bölüm felan olur herhalde. Ama söz veriyorum $EK$ olucak haberiniz olsun! Mengola<3

Emreden;
Hürkan dan ayrılalı 1 hafta bile olmamıştı. Onun suratına bırak ismini bile duymaya korkuyordum. Onu bizim yatağımızda o kızla görünce... Ne yapıcağımı bilemedim. Ekip bizi benim evime toplamıştı. Evet ne yazık ki Hürkan da vardı. Korkuyordum çünkü yanlış birşey söylerim ve ya yanlış bir haraket yapardım....

Mesela Hürkan ile beraberken, sürekli onun sırtına atlardım. Ve ya sürekli elini tutma isteği vardı. Yüksek ihtimalle beni artık sevmiyordu. Kaan, Ali, Mert ve evet Hürkan vardı. Diğerlerine selam verdim ve içeri geçtiler. Kapıda Hürkan ve ben tek kaldık. 2 saniye sürdü bakışmamız. Hürkan çekti ilk gözlerini benden. Utanıyor gibiydi....

E; Geçsene içeriye Hü...

H; Tamam uzatma!

Noldu az önce. Neden böyle yaptı? Hani tamam aldattın ama- Bekle ben niye ama diyorum ki?! Davranırsa davransın! Banane?! İçeri geçtik ve herkes oturdu. Ben L koltukta en köşede oturuyordum. Hürkan ise tekli koltukta. Beraber takıldık ettik içtik. Normal gençler gibi davrandık yani. Kaan bir süre sonra geç oldu diye Mert'i alıp gitti. Ali ise Yex'e sözüm var diyerek kaçtı....

Ama Hürkan hiçbir bahaneyle kalkmadı. Ne olduğunu da soramadım. Çünkü korktum, utandım. 1-2 buçuk saat, evet bu kadar vakit işsiz gibi oturduk ve ben nefes almakta her saniye sanki kapalı bir alandaymışım gibi oksijen kaybediyordum ki, Hürkan'ın telefonu çaldı. Şükür ettim resmen amk! Telefonu eline aldı ve açmadan önce ;

H; İzninle... Ne var Begüm! Sana birdaha beni aramaman gerektiğini söyledim hemde 1000 kere!!  Yeter artık ben sarhoştum hatırlamıyorum! Lanet Or**pu!

E; Huh?...

Hürkan bana baktı ve telefonu kapattı. Derin bir iç çekti ve oturdu. Tekrar derin bir sessizlik çöktü. Daha fazla dayanmadım;

E: Peki... Nasıl gidiyor onunla?

H; Ha?

E; O kızla... hani şey varya...

H; Ha! Onunla... Şey, senin gibi değil-

E; Benim gibi mi? Nasıl yani?

H; Şey işte- Senin bana hissettirdiğin gibi hissettirmiyor ve sanırım ondan ayrılıcam...

E; Eğer böyle birşey yapıcak isen kızın bunu bilmesi gerek...

Hürkan bana bakıp gülümsedi. Bu gülümsemenin ne anlama geldiğini bildiğim için bende sırıttım. Sonra ona bir bakış attım. Ona tıpkı 'Beni neden aldattın?' Der gibiydi. Ondan bir açıklama bekliyordum. Ama o direk benim suratıma bir kapı kapatmıştı. Hayır hayır ondan nefret etmiyorum, sadece artık eskisi gibi iyi anlaşır mıyız bilmem?...

Evet kısa ama yapacak en ufak şeyim yok bu yüzden kusura bakmiycan ama bakarsan da canın sağolsun. Seni seviyorum, bir sonraki bölüme kadar takipte kal<3

☆Seviyordum Aslında☆ 《Mengola》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin