Sugestii .

15 0 0
                                    

NU ARE NICI O LEGATURA CU POVESTEA .

As vrea sa incep o carte noua,cu o alta tema,situatie..Sugestii? Cred ca ma poate ajuta o intrebare pe ask : Crezi în vrăjitori şi vrăjitoare?

La care eu am raspuns | Paii ... Am multe de spus in privinta acestui lucru. Este ceva ca si situatia cu religia .. Pana la urma si biserica este o afarcere. Si .. sa ne amintim ca .. In Biblie scrie ca la rastignirea Domnului, tocmai preotii l-au parat pe Iisus spunand ca ''El nu este fiul lui Dumnezeu. '' , totusi, daca nu ai vazut, nu prea ai cum sa stii . Mai exista si vorba Domnului care spune asa : ''Fericiti cei ce nu au vazut, dar au crezut. '' Si sa ne amintim ca exista si faza cu illuminati. Sunt multe religii . Dar uite ca de la vrajitoare am ajuns la credinta...Sa ne intoarcem la intrebare. Paii,eu as putea crede,deoarece si Dumnezeu este o forta supranaturala,Iisus. Pentru ca ei faceau minuni. Fiintele normale nu o pot face. Deci, daca DumneZEU exista,de ce nu ar exista si alte forte supranaturale? Noi nu credem..Dar daca am crede cu adevarat in Dumnezeu, am crede chiar si in diavol.Deoarece el a fost primul inger al Domnului.Si el i-a ispitit pe Adam si Eva.Deci..Diavolul apare de mai multe ori chiar si in Biblie! Deci,de ce nu as crede in vrajitori/vrajitoare? Asta este teoria mea..Sa aud comentarii! ;)

Sugestii pentru aceasta tema? :* :/ ..

Blestemul vrajitoareiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum