Hatırlamıyor musun?

229 14 8
                                    

 Artık sabah olmuştu.Fırat uyandığında Barışla birlikte uyuduğunu görüp şaşırarak kendi kendine 'Nerdeyim ben?' dedi.Dün gece aldığı alkolün fazlalığından hiç bir şey hatırlamıyordu.Hatırladığı tek şey çok yorucu bir günün yorgunluğunu atmak için bara gitmesiydi.Dün geceyle ilgili hiç bir şey hatırlamasa da Barışı yanında uyurken görmek onun hoşuna gitmişti.Saatlerce orada durup Barışın bebek gibi uyumasını izleyebilirdi...Ama gitmek zorundaydı, çünkü o bir savcıydı Barışsa sürekli davalık olan bir psikopat...Fırat kıyafetini giyerek Barışın yanına gelip onun saçını okşayarak 'Özür dilerim ama dün gece aramızda yaşananları unutmak zorundasın.Çünkü ben o yaşananları istesem bile bir daha hatırlamayacağım' söyleyip evden çıkıp gitti.                                                                                                       Barış uyandığında yanında Fıratı görmediğinde Fıratın işe gittini anladı.O hala Fıratın düşüncelerinden habersiz bir şekilde dün gecenin güzelliğinde takılı kalmıştı.Bu yaşananlar ona asla uyanmak istemediği güzel bir rüyaymış gibi geliyordu.Telefonu eline alıp Fıratı arayarak 'Bugün de erken kalkıp gitmişsiniz işe savcım.Biraz geç gitseydiniz keşke birlikte biraz daha zaman geçirirdik seninle' dedi.Fırat nasıl açıklayacağını bilmeyerek 'Bu akşam benim evimde buluşalım.Seninle önemli bir konu konuşmalıyız' dedi.Barış 'Akşam görüşürüz' söyleyip belli etmemek istese de Fıratın ses tonundan kötü bir şey olduğunu anlamıştı.                                                                                                                      Akşam        

Barış elinde çiçeklerle Fıratın kapısını çaldı. 'Bu çicekler dünyanın en mükemmel savcısına' diyerek çicekleri  uzatıp onu dudağından öptü.Fırat Barışın gözünün içine bakıp gülerek elini Barışın yanağına koyup yüzünü yavaşca okşayarak kısık sesle 'Teşekkür ederim' dedi.Barış Fıratın elini tutup öperek 'Rica ederim'.                                       Fırat Barıştan bu kadar çok etkilenirken konuşmayı nasıl yapacağıyla ilgili hiç bir fikri yoktu.Ama yapmak zorundaydı,bir savcı olarak Barış gibi biriyle birlikte olamazdı...                                                                            Fırat onu izlemekten bir saniye bile sıkılmayan Barışın yüzüne bakıp hafif gülerek 'Geç içeriye soğuk olmasın' dedi.Barış hiç bir şeyi umursamadan saatlerce kapının önünde durup deniz mavisi gözleri olan bu adamı izleyebilirdi...Ama Fıratın ona anlatacağı önemli konu var diye içeri girdi.Masada karşılıklı oturdular.                                                Barış  evin etrafına öylesine bakararak 'Evin baya güzelmiş' . Fırat 'Teşekkür ederim'. Barış 'Ama hiç bir şey sen ve senin gözlerin kadar mükemmel ve etkileyici olamaz'.                                                                  Fırat bu laflar karşısında etkilendiğini saklayamasa da konuşmaya başladı''Biz seninle dün gece birlikte olmuştuk''.Barış ''Evet,belki de hayatımızın en güzel gecesiydi...Yani benim için öyleydi,senin için de öyle olduğuna eminim''. Fırat ''Benim için tam olarak öyle değildi.Dün gece fazla alkol almıştım,hatta dün geceyle ilgili hiç bir şey hatırlamıyorum..''. Barış ''Gerçekten dün geceyle ilgili hiç bir şey hatırlamıyor musun?''. Fırat ''Dün birlikteliğimizle ilgili hiç bir şey...Hiç bir şey hatırlamıyorum.Dün gece kendimde değilken yaşadığımız bir şey sadece..Özür dilerim...''                                                                                 Barışın gözleri dolmuştu.Yaşadığı her şey yalandı.Sinirden masanın üzerindeki su bardağını yere fırlatıp bağırarak ''Yaşadığımız o güzel şeyler sadece bir alkolün fazlalığı yüzünden olan sahte bir şey miydi şimdi?!Açıklaman bu mu?!''. Fırat ''Evet bu!''.Barış ağlaya ağlaya bağırarak ''Bunu bana sabahtan beri söyleyebilirdin lan!Ama sen sadece ilgi istedin!'' dedi.                                                                                      Barış göz yaşlarını silip evden çıkarken Fırat arkadan ''Barışşş!'' diye seslendi.Barış gözü dolu sinirli bir şekilde arkaya dönüp Fırata bakarken Fırat Barışa yaklaşarak onun belini kavradı.Barış ne olduğunu anlamayarak onun gözünün içine bakıyordu.Fırat bir eliyle Barışın belini kavrarken diğer eliyle Barışın gözünden akan yaşı silerek kısık sesle ''O güzel gözlerin yaşla dolmayı haketmiyor'' dedi.Barış ağzıyla derin nefes alıp vererek Fıratın deniz mavisi gözlerine bakıyordu.Sanki böyle sakinleşiyor gibiydi.Fırat yeniden eliyle Barışın yüzünü okşayarak kısık sesle ''Belki hiç bir şey hatırlamıyor olabilirim.Savcı olmam da bizim ilişkimize engel olabilir.Ama yine de senden hoşlanıyorum..Seni Seviyorum..Bunu hiç bir şey asla değiştiremez'' söyleyerek Barışı boynundan öpmeye başladı.Barış ''Seni çok seviyorum Fırat''. Fırat ''Ben de seni'' diyerek Barışın dudaklarına yakınlaşarak onu büyük bir tutkuyla öpmeye başladı.Birbirlerini durmadan büyük bir tutkuyla öpmeye devam ediyordular.Fırat Barışı öpmeye devam ederek kucağına alarak yavaşca yatak odasına doğru gitmeye başladı.Barış Fıratın kravatını açarak yavaş yavaş gömleğininin düğmelerini açmaya başladı.Fırat Barışı yatağa iterek kıyafetini çıkarıp onun üzerine yatağa uzanarak Barışı boynundan öpmeye devam etti.Barış elini Fıratın vücudunda gezdirerek iki elini de Fıratın yanağına koyarak kısık sesle ''Seni deliler gibi seviyorum'' dedi.Fırat onu dudağından öpmeye devam etti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

deja brew / fırbar🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin