bukan kerana rupa

1.7K 17 0
                                    

Air sungai yang dingin sudah tidak terasa lagi. Ketika itu seluruh tubuh sudah menjadi hangat. Walaupun mereka melakukan nya dengan tubuh berada di dalam air.
" Emmm..emmm..emmm.."
Keluh Jothi yang sambung menyambung, mengikut rentak hayunan Nadir. Mungkin dia sudah puas, sebab sudah tiga empat kali dia keluar air nya. Tetapi Nadir belum lagi. Kalau boleh Nadir hendak menikmatinya lama lama. Sampai dia betul betul puas. Namun keadaan yang tidak mengizinkan. Mungkin tidak lama lagi, sama ada ibu atau adik adik Jothi akan sampai.

Jika di tengok sahaja, rupa Jothi macam itu. Tidak cantik, dengan kulit yang hitam legam. Rambut ikal yang tidak terurus. Serta tubuh yang kurus kedengking hingga menampakkan tulang selangka. Memang tidak ada apa yang menarik perhatian langsung. Tetapi bagi Nadir berbeza, dia tidak memandang itu semua. Apa yang penting dapat rasa anunya. Tidak kiralah macamana rupanya sekalipun.

" Hark, aaarkgh."
Jothi memekik lagi untuk yang kesekian kalinya. Tanda kemuncaknya sedang meledak. Melihat itu, Nadir tidak mahu tunggu lagi, dia pun melakukan hentakkan yang terakhir, lalu terus melepaskan pancutan air nikmatnya. Namun belum pun sempat untuk melepaskan lelah, dari jauh sudah kelihatan adik adik Jothi sedang berjalan menuju ke arah mereka. Bergegas Nadir pun terus meninggalkan tempat tersebut.

Sebenarnya Nadir pun punya hubungan dengan adik adik Jothi, Anjali dan Molly, tetapi di lakukannya secara sembunyi sembunyi di antara mereka. Hingga mereka tidak tahu bahawa perkara tersebut telah terjadi di kalangan mereka adik beradik. Untuk adik adiknya, lain kali sahaja, fikir Nadir. Dengan tidak menoleh noleh lagi ke belakang, Nadir pun terus berlalu pergi.

Hari itu Nadir berhasrat hendak berjumpa dengan cik Miah, untuk berbincang tentang pajakan tanah dusun nya. Tetapi anaknya memaklumkan, dia sudah pergi ke kebun getah mya yang berada di hujung kampung. Kelihatan dari jauh, sepertinya ada orang yang sedang terbaring di dalam pondok kebun getah tersebut. Ketika Nadir datang mendekat, memang rupanya cik Miah yang sedang tidur. Dari bunyi dengkurnya, menunjukkan lena sekali dia, hingga tidak sedar dengan kehadiran Nadir.

Untuk mengejutkan nya, Nadir tidak sampai hati pula. Jadi dia hanya duduk di bangku yang terdapat di dalam pondok tersebut, sementara menunggu cik Miah terjaga dari tidurnya. Dalam dia duduk menunggu, Nadir memerhati cik Miah. Sejak suaminya jatuh sakit, semua urusan keluarga  dia yang menjalankan nya. Dari perkara rumah tangga, hinggalah ke urusan kebun seperti sekarang ini. Dengar cerita, dia hendak pajakan dusun nya pada musim durian kali ini, kerana tidak berupaya untuk menjaganya. Khabarnya juga, dia sedang menguruskan untuk tanam semula kebun getah nya itu.

Dalam Nadir duduk memerhati, dia terpandang kain cik Miah yang terselak hingga menampakkan sedikit bahagian pahanya. Mulanya Nadir bagai tidak kesah, tetapi lama kelamaan seperti ada keinginan yang mendorong nya untuk berbuat sesuatu. Nadir bangun mendekat, dia bukan membetulkan kain yang tersingkap. Tetapi telah menyelaknya lagi, hingga ternampak ke celah kelangkang nya. Berderau darah Nadir, bila melihat cik Miah tidak berseluar dalam. Kelihatan anunya dengan bulu bulunya yang lebat di sekitarnya.

Lama juga dia merenung benda tersebut. Hingga hatinya tergerak untuk menyentuh nya.
" Heh! Kau sapa?"
Cik Miah terkejut langsung terjaga dari tidurnya. Nadir tergamam hingga tidak sempat menarik tangannya dari cipap cik Miah.
" Engkau Nadir, apa kau buat ni?"
Soal cik Miah, yang masih dalam keadaan kemamau. Tetapi dia perasan tentang kainnya yang terselak dan tangan Nadir yang berada di celah kelangkang nya.

Bagi Nadir, sudah mandi kepalang basah, biar basah sekali. Alang alang cik Miah pun sudah menangkap nya. Baik di teruskan sahaja niatnya.
" Apa engkau buat ni Nadir."
Jerit cik Miah, bila Nadir bukan melepaskan tangan dari anunya, tetapi semakin mencengkam dan meramas ramas nya pula.
" Cik Miah, saya hendak ini boleh?"
Kata Nadir berterus terang.
" Eh! Engkau cakap apa ni Nadir, engkau dah gila ke, aku kan isteri orang."
Balas cik Miah dengan meninggikan suara.
" Alah, nama saja isteri, berapa lama cik Miah tak dapat ni?"
Tanya Nadir, sambil meramas ramas lembut anu cik Miah.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

bukan kerana rupaWhere stories live. Discover now