Έφυγα. Βράδυ επιτέλους. Πανσέληνος σήμερα, πήρα τη μηχανή κ πήγα στα βραχάκια στην Ακρόπολη, πήρα τσιγάρα κ μπύρες κ εξέτασα μόνη μου. Ήταν μια παρέα με αγόρια λίγο πιο δίπλα. Είχα φέρει τα αθλητικά μαζί. Ξεκίνησα να κάνω μποξ. Είχα βάλει μουσική κ έκανα μόνη μου. Κάποια στιγμή χτύπησα το γόνατο μου σε μια πέτρα. Δεν φώναξα μόνο έκανα έναν μορφασμο πόνου στο πρόσωπο μου. Προσπάθησα να πάω στη μηχανή να βρω το κουτί των πρώτων βοηθειών όμως όμως παραπατάω αλλά κάποιος με έπιασε πριν πέσω κ ξαναχτυπήσω.
"Τι κάνεις εδώ μόνη σου γατακι" με ρώτησε κ κατάλαβα αμέσως ποιος είναι
"Μαριε;;" ρώτησα με απορία
" Αυτοπροσώπως" μου είπε κ με βοήθησε να κάτσω κάτω.
"Τι κανεις;; Κ γιατί φοράς fullface μάσκα;;" τον ρώτησα με απορία
"Δεν χρειάζεται να ξέρεις πολλά" μου είπε κ τον κοίταξα με απορία. Χωρίς να το περιμένω με σήκωσε κ με πήγε στη παρέα του. Όλοι φορούσαν fullface κ έβλεπα μόνο τα ματιά τους. Με γνώρισε σε όλους. Πήγε κ έφερε το κουτί πρώτον βοηθειών κ μου περιποίηθηκε το τραύμα. Το έκανε προσεκτικά λες κ ήμουν από πορσελάνη. Αφού μου το έδεσε με μια γάζα έβγαλε το φούτερ του κ μου το έδωσε να το φορέσω. Όμως εγώ δεν ήθελα κ μου το έβαλε με το ζόρι.
"Γιατί έπαιζες μποξ;;" με ρώτησε και αντέχει τώρα εσύ να του εξηγήσεις.
"Σου είπα και το πρωί δεν χρειάζεται να ξέρεις τίποτα για μένα" του είπα με νεύρα. Χαμογέλασε κ απλά μου είπε " Δείξε μου τι αξίζεις γατάκι"
YOU ARE READING
teenage erotic fantasy
FantasyΕισαγωγή: ~Aloha my friends.. Αυτό το βιβλίο θα περιέχει διάφορες ιστορίες δικης μου φαντασίας εφηβικές και με διάφορους τίτλους η καθεμία... Ελπίζω να σας αρέσουν ~ 🚫no copy please