bilgilendirme<3333

224 36 82
                                    

Bayanlar baylar aşka maruz kalanlar veya aşkı arayanlar, bulup da varamayanlar... hepinize selamlar!

Büyücülük dünyasının yeni hastalığı ✨saplık ve platoniklik✨buna panzehir olmaya geldik! görüyorum ki herkes aşksız kalmış, sevmiş ama sevilmemiş, sevilmeyenler aşka küsmüş... Bunları gördükçe içim parçalanıyor. Artık bunlara son! Oturup aşkı beklemek yerine varsın aşk size gelsin. Nasıl ama?

Diyelim birine aşıksınız ve açılmaya çekiniyorsunuz hiç merak etmeyin o iş bizde! Bir damla amortentia'yla herkes sevdiğine kavuşacak.

Aşıksanız bana dmden ulaşın ve sizin için çözüm bulalım.

Aşık değilseniz ve sevgili istiyorsanız sizin gibi kişileri eşleştirip harika kombinasyonlar yapalım, bir bölüm yayınlayalım ve talipleri değerlendirelim!

umutsuz vaka mısınız? size umut buluruz :* aşk her an gelebilir, en taş kalpliler bile bir amortentia banyosuyla sevgi pıtırcığına dönüşür. Bazı bölümlerde aranızdan kişileri shipleyeceğim gerisine siz karar verin aranızda konuşun :))

Bu mükemmel avantajların tabiki bir bedeli var 30 galleoncuk kadar bişey... indirim yoktur.

Ve merak etmeyin kimliğiniz gizli kalacak tabi isterseniz açık da olur ama rahatsız oluyorsanız kimliğiniz sonsuza kadar gizli olacağına emin olabilirsiniz

Elbette hesaptaki-ler- kim merak ediyorsunuzdur ama maalesef bu bilgi gizlidir hesapta yalnızca 2 kişi vardır. Tek diyebileceğimiz şey profesyonel aşk doktorlarıyız ve bu zamana kadar çok kişiyi tedavi ettik. Alanımızda uzmanızdır bize güvenebilirsiniz en imkansız kişileri bile birbirine aşık etmişliğimiz var :)))

Tabii ki ne kadar çok kişi olursa o kadar iyi, o yüzden tanıdığınız herkesi etiketlemenizi rica ediyorum ki herkes sevdiğine kavuşsun, amortentianın büyüsüne kapılmayan kalmasın! Panolarda da duyuru atabilirsiniz...

şimdilik bu kadar

aşkla kalın💋

Amortentia'yla Aşka Doğru!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin