Крок 1. Відпусти думку інших про себе

110 4 0
                                    

Часто те, як нас бачать навколишні, не має нічого спільного з тим, ким ми є насправді. Людей довкола дратує все, що не схоже на них. Іншими словами, людина дивиться на іншу з метою побачити там себе, як у дзеркалі. А коли вона бачить щось абсолютно інше, починається процес відторгнення й намагання виправити це зображення.

Наприклад, Том – дуже раціональний та розсудливий чоловік. Одного дня на трамвайній зупинці він знайомиться з Джил. Дівчина здається йому милою та невимушеною, але вже на першому побаченні він розуміє, що марно шукати в її віддзеркаленні хоч натяк на прагматичність. І перша симпатія перетворюється на суцільне роздратування "Як можна було купити ці рожеві туфлі й що з того, що це твій улюблений колір?", "Як ти могла забути ключі в машині? Треба бути уважнішою!"

І тоді в Джил зароджується відчуття: мабуть, із нею щось не так. Ті якості, котрі Тому сподобалися під час першої зустрічі, перестали викликати в нього захоплення. "Можливо я роблю щось не так? Яка ж я безголова! Хто мене таку полюбить?!"

І тут Том знаходить Міс Раціональність і розриває стосунки з Джил різко й без пояснень.

Останній залишається в подарунок купа комплексів, що обсіли її з усіх сторін, немов ворони. І як із ними чинити? Підгодовувати, чи набратися сміливості й прогнати їх раз і назавжди? Не важливо, в якій ролі ви впізнали себе. Важливо, щоб ви знайшли час і сформували своє відбиття в дзеркалі настільки чітко та ясно, аби жодна тінь, котру намагатимуться кинути на нього інші віддзеркалення, не затьмарили вашого образу. Побачте себе справжнього в цьому нескінченному колообігу кривих дзеркал і ніколи не дозволяйте чиїсь думці про себе зруйнувати те, ким ви є насправді, навіть якщо це спричинятиме дискомфорт іншим. Усміхніться своєму зображенню й крокуємо далі:)

22 кроки до себеWhere stories live. Discover now