Herkes gelmeye başlamıştı. Komik ama Kai onun için süslenmiş yatakta sünnet kıyafetleri ile oturuyordu. Suratında sıkıntılı ve acı içinde olduğuna dair bir surat ifadesi takınmıştı. Büşra kıs kıs gülüyordu. Önce karşı çıksa da yapacak bir şey kalmadığı için eğlencesine vurmuştu.
Hatice büyük bir kahkaha atıp "Ooo bizim küçük Kai'imiz koca adam mı olmuş oy oy..."
Elinde olan Cumhuriyet altınının Kai'nin yanında duran şapkaya takmıştı.
Kai"Komik mi Hatice? Benim burada bir tarafımı kesmişler canım acıyor,siz gülüyorsunuz. Ha ha komikmiş."Hatice"Ya Kai yapma böyle bu işin şakası. Tabii ki de canın acıdığını biliyoruz. Acını unut diye yapıyoruz bunları."
Kai"Tamam..."
Tutku"Oy oy eniştem çok mu sinirlenmiş,canı çok mu yanmış kıyamam... Yapacak bir şey yok Büşra'yı istiyorsan katlanacaksın koca adam."
Kai"Hadi tamam sünnet oldum. Düğün neden? Beni rezil mi etmek istiyorsunuz? Bu yatak ne?"
Tutku"Off sende hiç eğlenceli değilsin gelenek bu, gelenek... Baksana beşibiryerde aldık."diyip o muhteşem kahkahasını bastırdı.
Büşra"Tutku sen ciddi olamazsın beşibiryerde nedir ya?"
Tutku"Koca adamımızın harçlığı olsun büyüyünce bozdurur kullanır."
Kai"Yah! Tutku bak Lulu'ya söylerim seni. Luhan al şu karını!..."
Tutku"Off tamam be şakadan da anlamıyorsunuz."diyip somurtarak gitti. Bütün misafirler gelmiş dans ediyorlardı. Hem Türkçe hem de Korece şarkılar çalıyordu. Hep birlikte halaya kalktıklarında hepsi mutluydu.
Yabancı damatlar halay çekmeye çalışırken,kızlarda kahkaha atıyordu. Büşra ise Kai'nin nazını çekiyor,onu güldürmeye çalışıyordu. Taa ki müziği bir çığlık bozana kadar."Ah! Geliyor! Ahhh! Geliyor!"
Luhan "Saçmalama Tutku daha günün var."
"Ah Luhan ne günü geliyor diyorum senin dediğine bak. Ahhh!"
Tutku o acı ve sinir ile Luhan'nın saçlarını çekti.
Kai elbisenin önünü tutarak geldi-Başka bir zaman olsa buna karnım ağrıyarak gülerdim- "Araba getirmediniz mi?"Luhan"Ah nereden bilelim yakın diye getirmedik. "
Kai"Salaksınız cidden... Büşra arabanın anahtarlarını ver. "
Büşra"Ama sen..."
Kai"Büşra anahtar!!"
Anahtarı alınca penguen gibi koştu.
Kai" Getirsenize Tutku'yu ah salaktınız,iyice salaklaştınız."
"Yah! Geliyor!Ah!"
Herkes acele ile Tutku'yu Kai'nin arabasına götürdüler. Kai o uçuşan etekleri ile sürücü koltuğuna bindi.
Son sürat hastaneye ulaşınca sedye getirdiler."Beyefendi doğuma girecekseniz sizi hazırlamam gerek."
Luhan" Doğuma mı? Ben,şey,ah nasıl,kamera,kamera evde kaldı,telefon. O nerede!?"
Begüm" Ah şapşal yanımda vardı. Buyur al Kai'ye değil Tutku'ya kısmetmiş. "
"Teşekkürler." Luhan doğumhaneye girince büyük bir sessizlik ve heyecanlı bekleyiş olmaya başladı.
Merve"Ah çanta! Bebeğin çantası. Nasıl unuttuk! Burçin hemen eve gidip alır mısın? Çocuk doğmadan gelmeniz lazım. Bebeğin kıyafetleri."
"Tamam hemen geliyorum. "
Burçin koşup giderken arkasından Tao bağırdı. "Bekle Burçin bende geleyim. "
Ortam tekrardan sessizleşince içeriden bir çığlık geldi Tutku çok zorlanıyordu belli bakalım kız mı erkek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tencere Kapak
FanfictionBizim hikayemizi en güzel tanıtan bu şarkıdır bilgilerinize; Sen Tanrıdan hediyesin Baharsın, şenliklisin Bazen eser savurur Bazen yanar kavurur Bir içim su çok garipsin Sen gülünce bizim için Hep gülümse için için Hayata renk verenlerden Bizi güzel...