birincisi ve gelecekten bir mesaj

1.2K 13 32
                                    

xnyxx: gecenin ortasında

xnyxx: gecenin ortasında

satiriasis: ah...

xnyxx: sadece adımı söyle.

satiriasis: Helen

xnyxx: evcilleştirilmen için seninim.

satiriasis: oh...

satiriasis: o zaman benimsin 😏

xnyxx: hayır değilim aajahevdkdşsls

xnyxx: çünkü benim adım Helen değil

satiriasis: nasıl?

satiriasis: adının Helen olduğundan yüzde yüz eminim

satiriasis: kimliğini yatağımda buldum

xnyxx: senin yatağının altında bir sürü kimlik vardı.

xnyxx: hepsi sırf sen onları arayasın diye konulan tuzaklardı.

xnyxx: ve Helen o tuzaklardan birisiydi.

xnyxx: Helen senin geceyi birlikte geçirdiğin kadınlardan birinin adı, benim değil.

xnyxx: ve adımı bulana kadar asla senin olmayacağım.

xnyxx: her ne kadar en sevdiğim şarkının sözlerini yazmış olsam da

xnyxx: eğer adımı bulursan senin olacağıma dair sana söz verebilirim.

xnyxx: gerçek adımı bulana dek, bana bakarak mastürbasyon yaptığın ve benimle sevişmediğin için hayal kırıklığıyla boşaldığın menilerinin içinde boğulabilirsin.

xnyxx: satiriasis 😘

satiriasis: 🥺

satiriasis: üzüyorsun, hera

xnyxx: sen de beni, zeus


Kısa ve öz olarak başlayayım dedim, helloo. Biliyorum, burayı fena boşladım ama inanın sebeplerim vardı.

Gerek Kpss sınavları olsun gerekse iş bulma maceram olsun, hepsi epey zorlu ve kafa yorucu geçti.

Kpssden umudumu tamamen kestim ve kendimi iş arayışına soktum. Ve birkaç değil, epey ay sonra nihayet başımı sokabileceğim bir iş buldum. İşim epey zorlu ve yorucu. Her ne kadar ağzıma sıçsa da sırf borçlarımı bitirmek için dayanıyorum.

Ve buna rağmen neden yazmadın diyenler olabilir çünkü ilham perileri kaltak çıktı, zira bende öyle.

Yazmayı istemekle ne yazacağını bilememe arasında gidip geldiğiniz oldu mu hiç? Ben bunu çok yaşadım.

Bu yüzden kısacık da olsa yazmaya başlamalıyım diye düşünerek texting işine girdim. Bana buna başlamamı öneren sorunumkendimle_ teşekkür ederim. O olmasaydı belki de hiç başlamayacaktım.

Ve mutlaka Tenler ve Cesetleri okumalısınız, tüylerinizi epey titretecek. ❤

Her ne kadar uzun süredir yazamayacak kadar mal olsam da seviliyorsunuz. 😘

Ruhumaviejderha
Rima

satiriasis +18 textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin