Yurtta S€X ~ Jungkook ile hayal et / Smut
[t.b]🔞Oppacı değilim
🔞Lütfen abone olup beğenir misiniz
🔞Smut içerir!🍿İyi Okumalar🍿
Karakterler~
Y/n= Yuna^22
Jeon Jungkook = Jk^24
Joy = Yuna'nın en yakın arkadaşı^22
Hizmetli= HYuna'dan
(2 yıldır Kore'de yaşıyor)
Kore'ye Üniversitesi okumak için gelmiştim ailem burda değildi ve ailemin durumu iyi olmadığından yurtta kalıyordum ilk başlarda çok zorlanıyordum ama en yakın arkadaşım Joy sayesinde çabuk alışmıştım odamız 4 kişilikti ve biz Joy ile aynı odada kalıyorduk sanırım bunun için çok şanslıydık ama bir sıkıntı vardı KORE'NİN EN BÜYÜK MAFYALARINDAN OLAN JEON JUNGKOOK'UN bana kafayı takmasıydı her yerde beni takip ediyordu ve bu beni fazlasıyla rahatsız ediyordu aslında biraz da hoşuma gidiyordu çünkü ona karşı bir şeyler hissediyordum.Birinin beni dürtmesi ile uyandım bu Suzy idi.
Hemen söylenmeye başladım.Yuna: Ne var Suzy bugün tatil bırakta uyuyayım.
Suzy: Tamam uyu şey ben sevgilim ile dışarı çıkacağım ve odada tek kalacaksın korkmazsın dimi?
Bu cümleyi kurmasının sebebi mafya olan Jungkook'tan ötürüydü.
Yuna: Haha! Ne korkacağım?! Sen git eğlen ben de ders falan çalışırım hadi bye bye.
Suzy bana hoşçakal deyip gitmişti bende yataktan kalktım,üstümü değiştirip yemek yedim daha sonra ders çalışmaya başladım 1 saat çalıştıktan sonra çok sıkıldım,ayağa kalktığım sırada camda birini görmem ile küçük bir çığlık attım bu o mafya bozuntusu Jungkook'tu (aa ayıp ama msmsm)
Jungkook bana bakıp sırıtmış ardından hemen içeri girmişti, üstüme doğru geliyordu bende istemsizce geri geri gidiyordum en son kaçacak yerim kalmamıştı ve beni bir çırpıda kucağına alıp yatağa attı ve üstüme çıktı.
Yuna: Aaaa İMDAT!! YARDIM EDİN!
Jungkook : Güzelim niye bağırıyorsun sakin ol merak etme canını yakmayacağım ama karşı gelirsen canın çok yanar.
Aslında bende Jungkook'tan hoşlanıyordum ama ona karşı gelmeliydim bunu yapamazdım.
Yuna: Pis sapık! Kalk üstümden yoksa çığlık atarım istemiyorum diyorum sana kalksana.
Jungkook bana bakıp tekrar sırıttı ve kendi üstünü çıkardı boxerı ile kalmıştı ardından hemen benimde üstümü çıkardı ikimizde iç çamaşırı ile kalmıştık. Acayip utanıyordum ama ellerimi tek eli ile kitlemişti ondan kurtulamıyordum. Sanki hiç sabrı kalmamış gibi davranıyordu şimdi naneyi yedim...
Yuna: L-lütfen b-bırak b-beni.
Jungkook: Artık bu imkansız güzelim.
Jungkook sıcak dudaklarını dudaklarıma değdirdi ve beni öpmeye başladı ama karşılık vermiyordum ve buna sinirlenmiş olmalı ki daha sert öpmeye başladı hala karşılık vermeyince dudağımı ısırdı bende karşılık vermek zorunda kaldım.
(he tabi kafana silah dayadılar zorunda kalmış msmmsms)Kendimi ona bırakmıştım çünkü bende istiyordum.
Jungkook dudağımdan ayrılıp boynumu öpmeye ve kendine ait izler bırakmaya başladı ısırdığı için canım acıyordu sonra
sütyenimi çıkarttı. Bir eli ile mememi sıkıyor dili ile de diğer mememi yalayıp ısırıyordu.
Artık dayanamayıp bir inleme bıraktım.Yuna: Ahh! Jungkook yavaşş!
Jungkook : sabredemiyorum hem şimdiden canın acımaya başladıysa...
Cümlenin devamı getirmedi ne demek istedi ki of korkmaya başladım ama bende istiyordum.
(bekle sen görcen ne demek istediğini)Jungkook kilodumu çıkardı ve dili ile vajınamı deli gibi yalamaya başladı sabrının tükendiğini anlamıştım.
Yuna: ahmm J-Jungkook s-sakin o-ol ahhm
Jungkook bir şey demeden hala deli gibi vajınamı yalamaya devam ediyordu.
Yuna: Jungkook ahmm i-ilkim ahmm
Bunu der demez vajinamdan kafasını kaldırıp iki parmağını içime gönderdi canım çok yandı.
Yuna: AHHH! J-Jungkook çıkar ahhh çok acıyorr ahh!
Jungkook : Eğer direkt içine girersem daha çok acır çok darsın güzelim.
Biraz sonra Jungkook parmaklarını çıkarttı ve ardından boxer'ını indirdi, penisi çok büyük ve damarlıydı çok korkmaya başladım jungkook bunu anlamış olacak ki,
Jungkook: korkma canını yakmamaya çalışacağım ama söz veremem(göz kırptı)
Tam içime girecekken telefon çaldı içimden bir oh çektim arayan Suzy'nin sevgilisiydi şimdi sıçtım çünkü Jungkook arayanın erkek olduğunu görmüştü ve beni dinlemiyecekti.
Jungkook: Demek arayan Min Ho.
Dedi telefonu kapatıp fırlattı ve bir anda içime girdi öyle acımıştı ki büyük bir çığlık attım.
Yuna: AHHHHHHHH! JUNGKOOK NAPIYORSUN O AHHHH ARKADAŞIMIN SEVGİLİSİ AAHM!
Jungkook : BU BENİ İLGİLENDİRMEZ O ZAMAN AHM O ARAMASIN ARKADAŞIN ARASIN SENİ AHM!
Bir şey demedim çünkü dersem daha da kızacaktı hızlıca gel git yapıyordu. Deli gibi inliyorduk o sırada seslerimizi duymuş olacaktı bir hizmetli kapımızı çaldı ama içeri girmedi buna rağmen jungkook sinirlendi.
Jungkook: ÇIK GİT BURDAN! DEFOL!
Şimdi daha hızlı gel git yapıyordu benim suçum ne, ilk çok acıyordu acıdan bağırıyordum ama artık zevk alıyordum kendimden geçiyordum jungkook da aynı şekilde.
Yuna: Ahm J-Jungkook o-orası e-evet d-daha hızlı ahmm.
Jungkook: Tamam güzelim ahm
Yuna: A-ahm g-geliyorum
Jungkook daha hızlı gel git yapmaya başladı ardından içimden çıktı ve boşaldı ama ben boşalmadım tam konuşacakken Jungkook dilini içime gönderdi ve ağzına boşaldım menilerimi yuttu.
Jungkook : Tadın çok güzel bebeğim artık sıra sende.
Jungkook'un ne demek istediğini anlamıştım ve penisini ilk elime aldım çekiştirmeye başladım ardından ağzıma aldım ama büyük olduğu için ilk başta hepsini ağzıma almadım Jungkook eliyle kafamı bastırdı ve penisini boğazımda hissettim.
Yalamaya başladım Jungkook erkeksi sesi ile inliyordu.Jungkook : Ahmm Yuna çok i-iyisin devam et
Biraz sonra ağzıma boşladı ve menilerini yutmamı söyledi bende yuttum hem isteyerek yuttum hemde hayır dersem 2.tur olacaktı bundan emindim. İkimizde yorulmuştuk ama Jungkook bir anda tekrar içime girdi.Yuna: Ahhh!! Jungkook napıyorsun ahh yeter yoruldum
Jungkook : Henüz değil güzelim sabret ahm!!
Hızlıca gel git yapıyordu yatak kırılacak sandım sonra vajinamdan kan gelmeye başladı.
Jungkook : Artık tam anlamıyla BENİMSİN güzelim.
Ben cevap vermeyip sadece sırıttım.
Jungkook : Seni seviyorum bebeğim.
Yuna: Bende seni seviyorumm.
Sonra içimden çıktı birlikte duş aldık ve beni kucağına alıp yatağa götürdü, uykuya daldık.
~SOOOOONNN~
📍Okuduğunuz için teşekkür ederim
📍İlk smut'um lütfen kötü yorum yapmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook ile hayal et smut/Yurtta $€x{tb}
Romanceİlk hikayem Eğlence amaçlı yazıyorum Oppacı değilim Zorla okutmuyorum istemiyorsanız okumayın Yorumlarınızı bekliyorum ~